مسئول بسیج دانشجویی حاجی آبادگفت: رشد وکادر سازی از ماموریت های بسیج دانشجویی حاجی آباد است. ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم؛صبوره جعفری مسئول بسیج دانشجویی حاجی آباد با اشاره به مأموریت‌های بسیج دانشجویی اظهار داشت: نقش آفرینی عمومی یکی از مأموریت‌های بسیج دانشجویی بوده که ناظر به کارهای فرهنگی، سیاسی و.. است.

جعفری با بیان اینکه نقش آفرینی تخصصی یکی دیگر از مأموریت‌های بسیج دانشجویی بوده، این مقوله را ناظر به کارهای تخصصی در زمینه رشته تحصیلی برشمرد و افزود: تربیت نیرو و کادرسازی یکی دیگر از مأموریت‌های بسیج دانشجویی بوده که ناظر به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی حاجی آباد، رشد و کادرسازی را لازمه انجام دو مأموریت دیگر بسیج دانشجویی عنوان و خاطرنشان کرد: نتیجه دو مأموریت دیگر نیز به وجود آمدن فردی متعهد و متخصص است.

جعفری با بیان اینکه فعالیت فرهنگی مهم، نیاز به تضمین ادامه و بقای آن فعالیت دارد، بر این موضوع تاکید و اضافه کرد: تربیت نیروی متفکر و باانگیزه که به دنبال آرمان‌ها و اهداف مجموعه باشد، از ضروری‌ترین کارهای یک مجموعه فرهنگی است.
وی افزود: گروه های جهادی بسیج دانشجویی، سه گروه متعلق به آزاد اسلامی و دو گروه متعلق به پیام نور می باشد وبا شروع کار دبیرخانه طرح اعتلای بسیج به سمت و سوی محلات پایلوت طرح تحول محلات سوق داده شدند.
مسئول بسیج دانشجویی حاجی آباد بیان داشت: گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد در محلات نبی اکرم و شوره ای و پیام نور محله بلوچها و با وجود بیماری کرونا در برگزاری کلاسهای آموزشی برای دانش آموزانی که والدین بی سواد و یا شرایط آموزشی کافی نداشته اند فعالاند و همچنین در حد توان در رفع مشکلات معیشتی خانواده ها کار می کنند.
صبورجعفری تصریح کرد: گروهای جهادی بسیج دانشجویی علاوه بر این مسائل دیگر مشکلات خانواده ها در بحث تهیه لوازم تحریر و تهیه دارو و آزادی زندانیان نیز فعالیت دارند
وی افزود: دانشجویان بسیجی با ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات از طریق رایزنی با دستگاه‌های متبوع مشکلات را در حد توان رفع میکنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73087

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.