مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در حاجی آباد، همانند سراسر کشور، متفاوت از سال‌های گذشته و به‌صورت نمادین خودرویی و موتوری برگزار شد. ...

به گزارش خبرنگار پیارم، امسال به خاطر شیوع کرونا و ضرورت دوری از تجمع، در حاجی آبادنیز راهپیمایی خودرویی و موتوری با حضور خانواده‌ها، از ساعت ۱۰ صبح از میدان امیر کبیر تا امامزاده سید محمد(ع)و خانواده‌ها با خودروی شخصی خود و برخی نیز بر روی موتورهای خود در این راهپیمایی شرکت کردند.

امسال، با وجود شیوع کرونا و تغییر شکل برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم غیور، انقلابی و شهیدپرور حاجی آباد به صحنه آمده و در داخل خودروهای خود حضور و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

بر این اساس، خودروها به‌صورت کاروان از محلات و مقابل مساجد، به‌طرف مبدأ راهپیمایی نمادین خودرویی و موتوری، حرکت کرده و از میدان امیر کبیره طی یک‌ساعت  به مقصد امامزاده سید محمد حرکت کردند.

در این راهپیمایی، شعارهایی با محوریت “محکومیت اقدامات مستکبران جهان و حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران” بر روی خودروها نصب شده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی برافراشته شده است.

هموطنان انقلابی با شرکت در این راهپیمایی متفاوت به صورت دوستانه یا خانوادگی ثابت کردند پا به پای آرمان‌های انقلابشان در حرکتند و انقلابشان را تنها نمی‌گذارند.

برای جلوگیری از ترافیک‌های احتمالی خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی نمادین بسته شده است.

امسال در کنار راهپیمایی خودرویی و موتوری، راهپیمایی مجازی نیز در بستر اینترنت برگزار شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72541

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.