مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حاجی آباد از آغاز ذخیره سازی میوه ایام پایانی سال جهت تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد. به گزارش پیارم، مهدی عباسپور اظهار کرد: برای ذخیره‌سازی میوه ایام پایانی سال تا کنون بیش از ۷ تن میوه شامل۳ تن پرتقال و ۴ تن سیب درختی خریداری کرده ایم. وی با بیان اینکه این ...

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حاجی آباد از آغاز ذخیره سازی میوه ایام پایانی سال جهت تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پیارم، مهدی عباسپور اظهار کرد: برای ذخیره‌سازی میوه ایام پایانی سال تا کنون بیش از ۷ تن میوه شامل۳ تن پرتقال و ۴ تن سیب درختی خریداری کرده ایم.
وی با بیان اینکه این میزان خرید میوه توسط کمیته راهبردی استان تصویب شده افزود: تاکنون بیش از ۳۰۰ تن پرتقال در سردخانه های استان ذخیره سازی شده و ذخیره سازی سیب نیز که با همکاری اتحادیه فارس خریداری شده، از ابتدای اسفندماه آغاز می شود.
عباسپور بااشاره به اینکه امسال برای دومین سال پرتقال شب عید از باغداران استان خریداری شد تصریح کرد: سال های گذشته پرتقال از خارج استان تامین می شد.
وی با تاکید بر اینکه خرید مرکبات باید از تولیدکنندگان صورت گیرد افزود: ذخیره‌سازی باید به نحوی انجام شود که برای عرضه آن در ایام عید، مشکلی پیش نیاید.
وی افزود: تعداد، مراکز توزیع و قیمت نهایی میوه ایام پایانی سال با توجه به وضعیت بازار توسط ستاد تنظیم بازار مشخص خواهد شد
توزیع میوه شب عید همه ساله با هدف کنترل قیمت بازار و جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان از اواخر اسفند ام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61232

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.