امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: اولویت اول دولت باید خدمت به مردم باشد نه برگزاری کنسرت اجرای کنسرت هیچ دردی از جوانان ما درمان نمی کند اگر می خواهید کاری برای جوانان انجام بدهید در زمینه اشتغال انها کارکنید مسئولین نباید کنسرت را اولویت بدانند. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام روح الله ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: اولویت اول دولت باید خدمت به مردم باشد نه برگزاری کنسرت اجرای کنسرت هیچ دردی از جوانان ما درمان نمی کند اگر می خواهید کاری برای جوانان انجام بدهید در زمینه اشتغال انها کارکنید مسئولین نباید کنسرت را اولویت بدانند.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام روح الله مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان خدمتگذار مردم اظهار داشت:افتتاح پروژه های هفته دولت گواه بر زحمات دولت مردان عزیز می باشد از این عزیزان تشکر می کنیم.
حجت الاسلام مختاری در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت افزود: دولت باید کارهای که انجام داده اند به گوش مردم برسانند و مردم سرمایه های دولت هستند و شهید رجایی و با هنر الگوی اخلاق و مردم داری بودند و باید در خدمت به مردم خدا را در نظر داشته باشیم احزاب و گروه ها رفتنی هستند انچه باقی می ماند رضایت خداوند است که باید داشته باشیم.
مختاری بیان داشت: مسئولین دولت فرصت باقی مانده را قنیمت بدانند و به صورت شبانه روزی و از سر اخلاص کار به کنند و رابطه ویژه با مردم داشته باشند و مسئله انتخابات نباید شما را از خدمت به مردم باز دارد و نباید خودتان را گرفتار مسائل انتخاباتی بشوید.
حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: بهترین تبلیغ بیان عملکرد دولت است و دولت باید نقد پذیر باشد و استانه تحمل خودتان را بالا ببرید و منتقدان نیز نقد منصفانه داشته باشند هم عملکرد خوب انها را بگوید و هم معایب را و یک راه کار هم برای معایب داشته باشند.
حجت الاسلام مختاری در بخش دیگر سخنان خود به مسائل اقتصادی اشاره کرد و تصریح کرد: در بحث اقتصادمقاومتی انچه امروز می بینیم نا امیدی نسبت به غرب و آمریکا و ۱+۵ می باشد و همه مردم به این باور رسیده اند که از طرف غربیان گشایشی صورت نمی گیرد و سفر ظریف وزیر امور خارجه به کشورهای آمریکای لاتین و افریقا نیز گواه بر این موضوع است.
امام جمعه حاجی آباد ادامه داد: باید نگاهمون به همه دنیا باشد و تنها به چند کشور اروپایی اکتفا نکرد و امریکایی ها بدعهدی کردند و ما باید دست به زانوی خودمان بگیرم و با اتکا به کمک خداوند و اعتماد به جوانان ملت که خلاصه آن اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام مختاری افزود: مجموعه دولت باید هرفعالیتی که در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام می دهند چه بخش خصوصی و دولتی در راستای اقتصاد مقاومتی باشد و اقتصاد ما راهی جزء اقتصاد مقاومتی ندارد، باید تمام ظرفیت ها در عرصه کشاورزی و صنعت وارد عمل بشود کار اقتصاد مقاومتی با کار روزمره صورت نمی گیرد باید کار شبانه روزی آنهم به صورت جهادی شکل بگیرد و قوانین دست و پا گیر درزینه اقتصادی باید برداشته شود.
مختاری بیان داشت: انچه در برجام دست گیر ماشد بدعهدی آمریکایی ها بود و نباید در مقابل بدعهدی امریکایی ها کار نقد انجام بدهیم .
امام جمعه شهرستان در بخش دیگر سخنان خود به بحث امنیت ایران در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: این امنیت حاصل تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح ما است که باید قدردان زحمات انها باشیم و مورد حمایت دولت قرار بگیرند.
مختاری در ادامه اظهار کرد: مسئولین مسله فرهنگ را جدی بگیرند و بارها مقام معظم رهبری در این مورد تذکر داده اند ولی مسئولین فرهنگی هیچ کاری انجام ندانده اندو در مسئله فرهنگ یک ولنگاری صورت گرفته است.
حجت الاسلام مختاری افزود: اولویت اول دولت باید خدمت به مردم باشد نه برگزاری کنسرت اجرای کنسرت هیچ دردی از جوانان ما درمان نمی کند اگر می خواهید کاری برای جوانان انجام بدهید در زمینه اشتغال انها کارکنید مسئولین نباید کنسرت را اولویت بدانند.
وی افزود: معنا ندارد دیپلماسهای خارجی راه بیفتند در کشور و هرجا که دلشان می خواهد سرک بکشند مگه ما در کشورهای خارجی این حق را داریم که انها این حق را به خود می دهند و به مکانهای نظامی ما سرک می کشند و جاسوسی می کنند و با بازیگران ما پارتی های شبانه برگزار می کنند و انحراف در بازیگران سینما و تلویزیون یعنی انحراف در جامعه باید به این موضوع مسئولین امر توجه داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56637

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.