مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گفت : در سال تحصیلی ۱۳۹۵با ۶۰۸کلاس درس در قالب ۲۱۰ آموزشگاه میزبان ۱۲۵۶۸نفر دانش آموز هستیم . مدیریت آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد،حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پیارم ، ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس وهمچنین بازگشایی مدارس بیان داشت : در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گفت : در سال تحصیلی ۱۳۹۵با ۶۰۸کلاس درس در قالب ۲۱۰ آموزشگاه میزبان ۱۲۵۶۸نفر دانش آموز هستیم .

950516dddd (1)

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد،حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پیارم ، ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس وهمچنین بازگشایی مدارس بیان داشت : در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ با ۶۰۸کلاس درس در قالب ۲۱۰واحد آموزشی پذیرای ۱۲۵۶۸دانش آموزان می باشیم.

وی افزود : در راستای فراهم نمودن تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس (پروژه مهر) و حضور این تعداد دانش آموز در کلاس درس از شش ماه قبل فعالیت خود را در خصوص صدور ابلاغ، تعمیرو تجهیز مدارس وهمچنین برنامه ریزی های لازم شروع نمودیم.

مدیر آموزش و پرورش ،همکاری های خوب مجموعه شورای آموزش و پرورش و همچنین ادارات مرتبط بخصوص شهرداری،اداره آب و فاضلاب شهری و روستای ، اداره برق و مرکز بهداشت و درمان با اموزش و پرورش ستودنی عنوان نموده و یادآور شد : آموزش و پرورش مجموعه برزگی است که برای دستیابی به اهداف ارزشمند و مهم ان همکاری تمامی اقشار جامعه بخصوص اولیاء دانش اموزان را می طلبد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به لطف خداوند منان ،تلاش های خوب ،مستمرو شبانه روزی مدیران مدارس و کارشناسان آموزش و پرورش و همچنین همکاری خوب ادارات شهرستان ،کلیه مدارس تابعه این آموزش و پرورش همزمان با آغاز سال تحصیلی از سوم مهرماه فعالیت آموزشی خود را بدون کمبود خاصی آغاز می کنند.

اسماعیلی در صحبت های خود به بحث سواد آموزی نیز اشاره نموده و از مردم خواست : تبلیغ و تشویق افراد بی سوادبرای حضور در کلاس های نهضت به عنوان یک معروف در اولویت کاری خود داشته باشند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57278

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.