شاهزاده «ترکی الفیصل» رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان که در پاریس به سر می برد، امروز (سه‌شنبه) در آستانه سفر «حسن روحانی» به فرانسه درخواست وقیحانه ای از ایران کرد. به گزارش پیارم، به نقل از روزنامه “السفیر” لبنان؛ شاهزاده «ترکی الفیصل» رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان، امروز (سه‌شنبه) در آستانه سفر «حسن روحانی» به ...
شاهزاده «ترکی الفیصل» رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان که در پاریس به سر می برد، امروز (سه‌شنبه) در آستانه سفر «حسن روحانی» به فرانسه درخواست وقیحانه ای از ایران کرد.
ترکی الفیصل درخواست‌‌وقیحانه شاهزاده‌سعودی از ایران در آستانه سفر روحانی به فرانسه

به گزارش پیارم، به نقل از روزنامه “السفیر” لبنان؛ شاهزاده «ترکی الفیصل» رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان، امروز (سه‌شنبه) در آستانه سفر «حسن روحانی» به فرانسه درخواست‌وقیحانه ای از کشورمان کرد.

 

 

ترکی الفیصل که در پاریس به سر می برد، اظهار داشت: «ایران به دلیل آتش‌ زدن سفارت عربستان در اوایل ژانویه باید معذرت‌خواهی کند. آنها (ایرانی‌ها) اولا سمت ما بیایند و بگویند که به خاطر آتش زدن سفارت و تبعات این اقدام عذرخواهی می‌کنند.»

 

 

ترکی الفیصل که در دوره‌ای سفیر عربستان در واشنگتن بود طی ادعاهای تکراری اعراب، ایران را به مداخله در امور داخلی کشورهای عربی متهم کرد.

 

 

رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان در ادامه خاطرنشان کرد:  «راه‌اندازی جنگ به نفع هیچ‌یک از دو کشور ایران و عربستان نیست.»

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=51580

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.