فرماندار حاجی‌آباد گفت: پویایی کشور و فتح قله‌های دانش مرهوناز خودگذشتگی‌های دانشجویان است و در یک فضای کاملا آرام با یک جهاد علمی هجمه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کنند. حمید جهانگیری کوهشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد با اشاره به فرارسیدن ۱۶ آذرماه روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در همه ...

فرماندار حاجی‌آباد گفت: پویایی کشور و فتح قله‌های دانش مرهوناز خودگذشتگی‌های دانشجویان است و در یک فضای کاملا آرام با یک جهاد علمی هجمه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کنند.

خبرگزاری فارس: دانشجویان با یک جهاد علمی هجمه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کنند

حمید جهانگیری کوهشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد با اشاره به فرارسیدن ۱۶ آذرماه روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در همه عرصه‌ها نشان دادند که حافظ منافع ملی و بین‌المللی کشور هستند.

وی افزود: روز دانشجو نماد عینی مبارزه دانشجویان با استبداد بود و در این روز تعدادی از دانشجویان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا این روز بزرگ در تاریخ به یادگار بماند.

جهانگیری تصریح کرد: امروز دانشجویان آگاه و بیدار در مقطع حساس کنونی با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و با الهام از سیره حضرت امام خمینی (ره) و در طول سالیان متمادی به دور از هیاهوی تبلیغات دشمن در خط مقدم ولایت گام برمی‌دارند و در یک فضای کاملاً آرام با یک جهاد علمی هجمه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کنند.

فرماندار حاجی‌آباد در ادامه فتح قله‌های دانش و بالندگی و پویایی کشور را حاصل زحمات این قشر خواند و حماسه روز ۱۶ آذرماه را به همه دانشجویان، اساتید و رؤسای دانشگاه‌ها تبریک گفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59077

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.