مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد استقلال و سربلندی ایران اسلامی را ثمره ی خون شهدا ،بردباری و استقامت خانواده صبور انان دانسته و بیان داشت : خون سرخ پدران آسمانی عزت و اقتدار ما را آسمانی کرده است به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، حسین اسماعیلی اظهار کرد : عزت و اقتدار امروز ما ثمره ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد استقلال و سربلندی ایران اسلامی را ثمره ی خون شهدا ،بردباری و استقامت خانواده صبور انان دانسته و بیان داشت : خون سرخ پدران آسمانی عزت و اقتدار ما را آسمانی کرده است
به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، حسین اسماعیلی اظهار کرد : عزت و اقتدار امروز ما ثمره ی شجاعت و رشادت شهداست .

وی بیان داشت : در کنار این ایثار و فدارکاری های شهدا، رزمندگان،آزادگان و جانبازان خانواده های صبوری بوده اند و هستند که درد عدم حضور عزیزانشان را به جان خریدندتا امروز صاحب کشوری مقتدربه نام ایران اسلامی باشیم .

مدیر آموزش و پرورش اضافه نمود : پدران آسمانی انسانهایی فرا زمینی بودند که در این دنیای خاکی و فانی نگنجیدند و رفتند در جوار رحمت الهی. این مقام مسئول یادآور شد: پدران آسمانی رفتندو آرزوی نوازش پدرانه بر دل فرزندان صبور آنان سنگینی می کندبا دیدن خوش و بش های پدران با فرزندان خود، دردآنان نیزتازگی پیدا می کندو تنها نام شهید وشهادت است که التیام بخش این درد جانسوز می باشد.

اسماعیلی اظهار داشت : گرامیداشت یاد این کبوتران آسمانی و تجلیل از آنان خود می تواند مرهمی باشد بر دل های کوچک ،مهربان و صبور فرزندان شهدا .

آئین گرامیداشت یاد و خاطره پدران آسمانی با حضور مدیرآموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آباد در محل دبستان خترانه شاهد حضرت معصومه (س) این شهرستان برگزار شد.شایان ذکر است در این مراسم فرزند اولین شهیدشهرستان حاجی آباد دیکلمه ای در خصوص پدر شهید خود قرائت نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61869

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.