نماینده وزیر آموزش و پرورش پس از بازدید از چند آموزشگاه در شهرستان حاجی آباد،فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه مهر را در این شهرستان ستودنی عنوان نموده و بیان داشت : با توجه به انتصاب جدید مدیرآموزش و پرورش کارهای بزرگی در راستای فراهم نمودن تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در ...

نماینده وزیر آموزش و پرورش پس از بازدید از چند آموزشگاه در شهرستان حاجی آباد،فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه مهر را در این شهرستان ستودنی عنوان نموده و بیان داشت : با توجه به انتصاب جدید مدیرآموزش و پرورش کارهای بزرگی در راستای فراهم نمودن تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در این شهرستان صورت گرفته است.
به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،صابری پس از بازدید از چند مدرسه سطح شهر در آموزشگاه غیر دولتی حضرت زهرا(س)حضور یافته و ضمن ابراز رضایت از وضعیت موجود مدارس گفت : با توجه به انتصاب جدید مدیر آموزش و پرورش کارهای بزرگی در خصوص پروژه مهر دراین شهرستان صورت گرفته است.
وی بیان داشت : خدمات و فعالیت های مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان در راستای فراهم نمودن تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس قابل تقدیر است.این مقام مسئول افزود:صداقت ،همکاری و همراهی خوب مسئولین این شهرستان با آموزش و پرورش کم نظیر بوده و همین هم دلی و همراهی باعث موفقیت آموزش و پرورش در خصوص پروژه مهر شده است .نماینده وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد : حمایت خوب امام جمعه و فرماندار شهرستان از اقدامات آموزش و پرورش نشان از درک صحیح مسئولین این شهرستان از آموزش و پرورش است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش پژوهش را عامل مهم رشد و بالندگی کشورها معرفی نموده و بیان داشت : با اعتماد به نفس و همچنین با انگیزه بالا در راستای رشد و بالندگی کشور تلاش نمائیم و این رشد و بالندگی میسر نگردد مگر با داشتن ذهنی پویاوپژوهشگر نیز داشت.

وی بیان داشت : امکانات سرعت بالندگی و رشد را دوچندان می کند اما عدم وجود امکانات مانع هیچ گونه پیشرفتی نبوده و با سعی و تلاش می توان به اهداف والا دست یافت.

نماینده وزیر اموزش و پرورش اظهارداشت : با توجه به گسترش تکنولوژی ارتباطات و همه گیر شدن فضای مجازی آسیب های اجتماعی نیز افزایش یافته است که در این میان قشر جوان به دلیل عدم اگاهی از آسیب ها و خطرات شبکه های اجتماعی نسبت به سایر اقشار جامعه آسیب پذیرتر هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات موجودبر سر راه پیشرفت ما ناشی از عدم آگاهی ما نسبت به بسیاری از مسائل روزمره بوده که لازم است با همکاری مدیر و گرفتن مشاوره از مشاور آموزشگاه این مشکلات را پشت سر نهاده راه پیشرفت و ترقی خود که راه پیشرفت و توسعه کشور می باشد را هموار نمائیم .

نماینده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان داشت : اگر امروز در امنیت کامل زنگ بازگشایی مدارس را به صدا در می اوریم حاصل و ثمره ی خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم می باشدو برای ادامه راه این عزیزان فقط درس بخوانید،درس بخوانیدو درس بخوانید

آقای صابری بیان داشت : باید خودمان را مدیون خون شهدا بدانیم زیرا آنان رفتندتا ما فرصت زندگی کردن درصلح و آرامش را داشته باشیم.شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم رفتند تا ما در امنیت کامل زنگ بازگشایی مدارس را به صدا در بیاوریم و برای ادامه راه این کبوتران آسمانی لازم است که درس بخوانید،درس بخوانیدو درس بخوانید.

وی بیان داشت :تلاش و همت امروزشما دانش آموزان در سنگرهای تعلیم وتربیت ،کشور ما را در مقابل زیاده خواهی و سلطه گری استکبار جهانی بیمه واکسینه می کند.
این مقام مسئول یادآور شد : بازگشایی مدارس مختص آموزش و پرورش نیست بلکه بازگشایی مدارس یک حرکت وتعامل اجتماعی و مردمی است و این نشان از احساس تعلق همه است به آموزش و پرورش .
نماینده وزیرخاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و نظام آینده و توسعه کشور رقم نخواهد خورد مگر اینکه هر دانش آموز حداقل یک مهارت داشته باشد.

رئیس اداره سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از دیگر سخنرانان در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و اغاز سال تحصیلی گفت : در دین مبین اسلام کسب علم و دانش از جایگاهی عظیم برخوردار بوده بطوری که پیامبر برای آزادی هر اسیر مشرک شرط با سواد کردن یک مسلمان را گذاشته بود.
جم اظهار داشت : یکی از وظایف مهم حاکمیت فراهم نمودن زمینه تحصیل علم و دانش برای همه احاد ملت است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی این مهم تحقق یافته است.وی از دانش آموزان حاضر دراین مراسم خواست نسبت به اطلاع رسانی و تبیلغ و تشویق افراد بیسواد جهت حضور در کلاس های سوادآموزی اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57329

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.