مسئول بسیج دانشجویی حاجی آباد اظهار داشت: خانواده های شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود. به گزارش پیارم، همزمان با سالروز ولادت علی اکبر(ع) و روز جوان جمعی از دانشجویان بسیجی و پرسنل دانشگاه پیام ...

مسئول بسیج دانشجویی حاجی آباد اظهار داشت: خانواده های شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

به گزارش پیارم، همزمان با سالروز ولادت علی اکبر(ع) و روز جوان جمعی از دانشجویان بسیجی و پرسنل دانشگاه پیام نور حاجی آباد به دیدار خانواده های معزز شهدا رفتند، در این دیدارها که مورخ ۲۹ اسفند صورت گرفت، خانواده محترم شهید محسن حسنزاده از شهدای شهرستان حاجی آباد به بیان خاطرات شهید ووصیت نامه های آنان پرداختند و توصیه های اخلاقی و ولایتمداری رابه دانشجویان سفارش کردند.

در این دیدار معنوی خواهر صبوره جعفری مسئول بسیج دانشجویی شهرستان گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

جعفری افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

وی در خاتمه با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است. در پایان مراسم دانشجویان از سخنان ارزشمند و نصیحت گونه پدر شهید کسب فیض نمودند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54771

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.