فرماندارحاجی‌آباد با اشاره به حمایت‌های امورمالیاتی استان از طرح‌های عمرانی گفت: طرح‌های درآمدزایی شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان مورد حمایت ویژه فرمانداری قرار می‌گیرد. به گزارش پیارم ، حمید جهانگیری ظهر امروز در نشست مشترک بخشداران، شوراها، شهرداران و دهیاران شهرستان حاجی‌آباد با بیان این که این محرومیت در این شهرستان نسبت به بشاگرد کمتر نیست، ...

فرماندارحاجی‌آباد با اشاره به حمایت‌های امورمالیاتی استان از طرح‌های عمرانی گفت: طرح‌های درآمدزایی شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان مورد حمایت ویژه فرمانداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پیارم ، حمید جهانگیری ظهر امروز در نشست مشترک بخشداران، شوراها، شهرداران و دهیاران شهرستان حاجی‌آباد با بیان این که این محرومیت در این شهرستان نسبت به بشاگرد کمتر نیست، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب و عمر با برکت این نظام اقدامات خوب و ارزنده‌ای در اقصی نقاط استان صورت گرفته اما آن چیزی که شان و منزلت مردم است هنوز اتفاق نیفتاده است.

وی در ادامه با بیان این که بسیاری از روستاهای این شهرستان تا قبل از این دولت حتی از جاده دسترسی محروم بودند افزود: با بازدید از روستاهای دورافتاده این شهرستان فقر و محرومیت را به وضوح می‌توانید رویت کنید.

فرماندار حاجی‌آباد با اشاره به پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام این دولت در شهرستان حاجی‌آباد گفت: شهر سرگز احمدی تا قبل از این دولت حتی یک متر آسفالت نداشت، اما اقدامات خوبی در این دولت صورت پذیرفت و نگاه ویژه مدیرکل امورمالیاتی استان نیز در این تحول اثرگذار بوده و ادامه خواهد یافت.

جهانگیری در ادامه تصریح کرد: پیشرفت عمرانی شهرهای حاجی‌آباد، سرگز احمدی و فارغان به عنوان شهرهای ورودی استان هرمزگان می‌تواند به عنوان نماد استان برای گردشگران جاذبه ایجاد کند.

وی ادامه داد: شهرداری حاجی‌آباد متاسفانه در مواقعی از پرداخت هزینه‌های جاری این مجموعه عاجز می‌ماند که خود یک چالش بزرگ محسوب می‌شد اما در یکی دو ساله اخیر با حمایت‌های بی‌دریغ امور مالیاتی استان اعتبارات پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های شهری یکی پس از دیگری تامین شده و برای ارائه خدمت به شهروندان و گردشگران تکمیل و احداث می‌شود.

فرماندار حاجی‌آباد با تقدیر از عنایت ویژه مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان نسبت به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان خاطر نشان کرد: محرومیت‌ها و مشکلات و همچنین مطالبات مردمی زیاد است که با هماهنگی‌های صورت پذیرفته امیدواریم موانع رشد و توسعه شهرستان حاجی‌آباد بر طرف شود.

جهانگیری تاکید کرد: مردم از شهرداری‌ها توقعات بجا و خاصی دارند و انتظار می‌رود خدمات ارزنده‌ای در این زمینه صورت پذیرد تا میزان رضایت‌مندی شهروندان افزایش یابد.

وی در ادامه با درخواست از شهرداران و دهیاران شهرستان حاجی‌آباد گفت: امید است با حرکت به سمت درآمدزایی اعتبارات مورد نیاز برای اداره مجموعه‌های خود و مدیریت شهرها و روستاها را تامین کنند.

فرماندار حاجی‌آباد با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، از موسسات خودگردان هستند و بایستی کسب درآمد کنند افزود: باید فکر اساسی برای درآمدزایی شهرداری‌ها با هدف جلوگیری از ورود این موسسات به چالش‌های مالی انجام شود.

جهانگیری در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: از طرح‌های درآمدزایی شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان در سال جاری حمایت می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67746

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.