امام جمعه حاجی اباد خطاب به مسئولین گفت:حل مشکلات اقتصادی جامعه مبارزه با هجمه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش پیارم حاجی آباد،حجت الاسلام مختاری، امام جمعه حاجی اباد در جمع  فرماندار و مدیران اداری شهرستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از ماندگارترین انقلاب هاست که ...

امام جمعه حاجی اباد خطاب به مسئولین گفت:حل مشکلات اقتصادی جامعه مبارزه با هجمه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پیارم حاجی آباد،حجت الاسلام مختاری، امام جمعه حاجی اباد در جمع  فرماندار و مدیران اداری شهرستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از ماندگارترین انقلاب هاست که با خیزش مردمی شکل گرفت و با گذشت ۳۹ سال از آن هنوز مردم ایران به این انقلاب افتخار می کنند و پشتیبان آن هستند.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد افزود: این انقلاب برکات زیادی دارد که باید دستاوردهای انقلاب به نسل جوان تبعین شود و جوانان بدانند که قبل از انقلاب شاه ایران نوکر حلقه به گوش آمریکایی ها بود و هیچ اختیاری از خود نداشت.

وی بیان کرد: در حال حاضر مشکلاتی اقتصادی هم وجود دارد که مسئولین باید در صدد رفع آن باشند و به مناطق محروم و اشتغال جوانان توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه حاجی آباد عنوان کرد: یکی از راههای جلوگیری از نفوذ دشمن به کشور و شکست دشمن رسیدگی به مشکلات مردم می باشد وقتی ما مشکلات مردم اقتصادی مردم را رفع کنیم دیگر جایی برای اعتراض باقی نمی ماند که بیگانگان از این مسئله سوء استفاده کنند.

مختاری تصریح کرد: دشمنان در حال حاضر متوجه این موضوع هستند که دیگر توان مقابله با ایران را ندارند ولی تنها به یک سری از عوامل داخلی در کشور دل خوش کرده اند که از طریق آنها ایران را به آشوب بکشند ولی قافل ازاینکه مردم ایران بیدار هستند و همیشه پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی یادآور شد: امروز ملت ما و مسئولین کشور با تمام وجود این نکته را که استکبار جهانی هیچ گاه دست از دشمنی با ملت ما بر نمی دارند و و تمام قدر در مکقابل کشور ما ایستاده اند و قصد کوتاه آمدن هم ندارند اگر تا دیروز شک داشتیم امروز با برجام برای همه مردم و مسئولین ثابت شد.

امام جمعه حاجی آباد افزود: انقلاب اسلامی ایران ماهیت استکبار جهانی را زیر سئوال برده است و امریکایی ها سالها در بین کشور های منطقه چپاول و استعمار گری می کردند ولی با وجود انقلاب اسلامی ایران و صادر شدن آن به دیگر کشور دیگر آمریکا جایگاهی ندارد.

اشتغالزایی بیش از ۶۰۰نفر در شهرستان حاجی آباد

فرماندار حاجی آباد در ادامه ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر امسال حدود ۴۰ پروژه با اعتبار ۶۵میلیاردو ۷۵۰ ملیون تومان افتتاح  و به بهره برداری می رسد که ما در بحث پروژه ها رشد صد درصدی داشتیم.

جهانگیری افزود: در بحث اشتغال زدایی ما ۲۱ هکتار گلخانه در دهه فجر به بهره برداری می رسد که چیز حدود ۶۵۰نفر اشتغال زدایی صورت گرفته است و بیشتر پروژه ها نیز در راستای اشتغالزایی صورت گرفته است.

وی از پرداخت وام ساخت مسکن های روستایی خبر دادکه این وام ها با سود ۴ درصد به مبلغ ۱۸میلیون تومان و در بخش کوهشاه احمدی با هشت میلیون بلاعوض به روستائیان پرداخت می شود .

جهانگیری بیان داشت: در بخش کشاورزی ما حدود ۲۷۰هکتار آبیاری تحت فشار داشتیم جهت صرفه جویی در مصرف آب و وام هایی هم در بخش کشاورزی به کشاورزان پرداخت می شود.

فرماندار حاجی آباد از گاز رسانی به چند روستا در دهه فجر خبر داد و افزود: روستاهای دهستان بالا و پایین باینوج در دهه فجر کار گاز رسانی آنها آغاز می شود.

جهانگیری یکی دیگر از مشکلات شهرستان را بحث حاشیه نشینی عنوان کرد و افزود: مناطق گودکعنوئیه و زمین های شهرضایی و اراضی جهاد کار واگذاری سندهایشان شروع شده است و ۱۰۰۰واحد مسکونی دارای سند شدند.

وی افزود: پروژه های دهه فجر در بخش های عمرانی، بهداشتی، خدماتی، راه سازی  و آموزشی می باشند و بحمد الله ما در روستاهای دور افتاده نیز کار جاده سازی و آب رسانی را شروع کرده ایم و روستایی نداریم کار جاده و آب آشامیدنی نداشته باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66942

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.