فرماندار و رییس هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه فرعی شهرستان حاجی آباد گفت: آنچه برای ما در امر برگزاری انتخابات مهم است حفظ اصل امانتداری و حفظ آراء مردم است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم؛ نشست مشترک هیات اجرایی و هیات بازرسی انتخابات حوزه فرعی شهرستان حاجی آباد به ریاست ...

فرماندار و رییس هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه فرعی شهرستان حاجی آباد گفت: آنچه برای ما در امر برگزاری انتخابات مهم است حفظ اصل امانتداری و حفظ آراء مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم؛ نشست مشترک هیات اجرایی و هیات بازرسی انتخابات حوزه فرعی شهرستان حاجی آباد به ریاست حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد برگزار شد.
حمید جهانگیری فرماندار و رییس هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حاجی آباد در این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: کلیه کاندیدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که توسط شورای نگهبان تایید شده اند برای ما قابل احترام هستند.
فرماندار حاجی آباد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و دولت در خصوص حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای یادآور شد: مردم با وجود مشکلات و تحریم ها حماسه بی نظیری را در راهپیمایی ۲۲ بهمن خلق و عزت خود را حفظ کردند، قطعاْ در روز دوم اسفندماه نیز اقتدار خود را نشان خواهند داد.
جهانگیری اضافه کرد: امروز آگاهی مردم در سطح بالایی قرار دارد و تشخیص انتخاب هم به عهده مردم است، آنچه برای ما در امر برگزاری انتخابات مهم است حفظ اصل امانتداری و حفظ آراء مردم است.
وی با تاکید بر قانون گرایی اضافه کرد: روسای ستادهای انتخاباتی در تبلیغات خود قانون را ملاک عمل و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
جهانگیری با بیان اینکه کاندیداها می توانند به ازاء هر سه شعبه یک نماینده در محل شعب اخذ رای تعیین کنند، گفت: این نمایندگان باید دارای کارت شناسایی باشند و نباید در روند اجرای انتخابات دخالت کنند.
گفتنی است تبلیغات کاندیداها ساعت ۸:۰۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱/۱۲/۹۸ به پایان می رسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71443

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.