حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت:نقش و اهمیت ثبت اطلاعات و آمار دقیق؛ در تصمیم گیری های کشور حائز اهمیت است و ضروری است سئوالات سرشماری؛با دقت و صادقانه پاسخ داده شود. حمید جهانگیری در گفتگو با خبرنگار  پیارم حاجی آباد، اظهار کرد: شهرستان حاجی اباد داری ۶۸ هزار نفر جمعت می باشد که ما تمام ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت:نقش و اهمیت ثبت اطلاعات و آمار دقیق؛ در تصمیم گیری های کشور حائز اهمیت است و ضروری است سئوالات سرشماری؛با دقت و صادقانه پاسخ داده شود.
حمید جهانگیری در گفتگو با خبرنگار  پیارم حاجی آباد، اظهار کرد: شهرستان حاجی اباد داری ۶۸ هزار نفر جمعت می باشد که ما تمام تلاشمان بر این است که مردم در سرشماری به طور گسترده شرکت نمایند و با توجه به اهمیت سرشماری مسکن نفوس سال ۹۵ انقش و اهمیت ثبت اطلاعات و آمار دقیق در تصمیم گیری های کشور بسیار حائز اهمیت است و با برخورداری از بانک اطلاعات و آمار دقیق می توانیم تصمیمات و برنامه ریزی های کاربردی و عملی در حوزه های مختلف داشته باشیم.
جهانگیری با بیان اینکه بدون برخورداری از آمار و اطلاعات صحیح و دقیق، برنامه ریزی ممکن نیست افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ ارائه درست آمار را ترویج و فواید این کار را برای جامعه بطور شفاف بازگو کنیم.
وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند : همه‌ی مردم عزیز باید به‌طور جدی در طرح سرشماری مشارکت کنند، اشاره نمود و افزود: همه ما شرعا و قانونا موظف هستیم با مشارکت خود در این طرح مهم به عمران و آبادانی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران کمک کنیم.
وی در خصوص امر مهم سرشماری عمومی نفوس و مسکن بیان کرد: همه اقداماتی که در کشور شکل بگیرد بر پایه آمار است اگر آمار صحیح اتفاق بیافتد برنامه ریزی صحیح هم شکل می گیرد و لذا همه مردم باید احساس مسئولیت کنند.

عالی ترین نماینده دولت در حاجی آباد با اشاره به فعال شدن ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان در محل فرمانداری تصریح کرد:همکاری و مشارکت مردم در جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی های مختلف اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و رفاهی کشور بسیار مهم است پس ضروری است به سئوالات سرشماری به طور کامل و با دقت و صادقانه پاسخ داده شود.
وی یکی از ویژگیهای سرشماری امسال نسبت به سرشماری‌های قبل را سرشماری در غالب پرسش‌نامه الکترونیکی با تبلت عنوان کرد و افزود: سرشماری در مرحله اول که از۳ مهرماه تا ۲۴ مهرماه انجام می گیرد به صورت اینترنتی می باشد وهریک از خانوارها می توانند با مراجعه به سامانه www.sarshomari95.ir در سرشماری شرکت کنند ومرحله بعد به صورت حضوری است که ماموران آمار گیر از ۲۵ مهرماه لغایت ۲۵ آبان ماه به خانوارها مراجعه وفرم سرشماری راتکمیل می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57642

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.