دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان گفت: خوشحالم با کسب مدال طلا در این دوره از مسابقات مثل دیگر ملی پوشان در قهرمانی تیم ملی سهم داشتم. به گزارشپیارم،‌ تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از کسب ۳ مدال طلا و ۲ برنز، صبح امروز(چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشورمان شدند. مسعود حجی ...
دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان گفت: خوشحالم با کسب مدال طلا در این دوره از مسابقات مثل دیگر ملی پوشان در قهرمانی تیم ملی سهم داشتم.
خبرگزاری فارس: حجی زواره: خوشحالم که در قهرمانی تیم ملی سهم داشتم/ ثابت کردیم ایران بهترین تکواندوکاران را دارد

به گزارشپیارم،‌ تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از کسب ۳ مدال طلا و ۲ برنز، صبح امروز(چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشورمان شدند.

مسعود حجی زواره دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی جهان همیشه از لحاظ فنی در بالاترین سطح برگزار می‌شود. خوشبختانه در پایان این دوره از مسابقات تنها کشوری که توانست سه مدال طلا کسب کند تیم ملی ایران بود.

وی در ادامه افزود: عملکرد همه ملی پوشان در این دوره از مسابقات واقعا عالی بود. ایران بهترین تکواندوکاران دنیا را دارد و در این رقابت‌ها با کسب عنوان قهرمانی این موضوع به همه دوباره ثابت شد. خوشحالم با کسب مدال طلا در این دوره از مسابقات مثل دیگر ملی پوشان در قهرمانی تیم ملی سهم داشتم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی گفت: پیش از اعزم به مسابقات قهرمانی جهان در جایگاه ۱۲ رنکینگ جهانی حضور داشتم اما حالا با کسب مدال طلا صعود خوبی داشتم و فکر می کنم در جایگاه چهارم رنکینگ جهانی باشم.

انتهای پیام/آ

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=36603

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.