سخنگوی فراکسیون اهل سنت در مجلس با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست و نسبت به تعهدات خودشان ثبات ندارد،افزود: تیم مذاکره کننده باید دقت بیشتری در مذاکرات داشته باشند تا به توافق پایدار دست یابند و از دستاوردهای هسته ای کشور صیانت کند. به گزارش پیارم احمد جباری،سخنگوی فراکسیون اهل سنت در مجلس شورای ...

سخنگوی فراکسیون اهل سنت در مجلس با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست و نسبت به تعهدات خودشان ثبات ندارد،افزود: تیم مذاکره کننده باید دقت بیشتری در مذاکرات داشته باشند تا به توافق پایدار دست یابند و از دستاوردهای هسته ای کشور صیانت کند.

712319_gse7O0H0-346x256

به گزارش پیارم احمد جباری،سخنگوی فراکسیون اهل سنت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی هرمز با اشاره به طرح نظارت هسته ای مجلس گفت:این طرح مشوقی برای دیپلماسی هسته ای به منظور صیانت  از دستاوردهای هسته ای است که توسط مجلس تصویب و به قانون تبدیل شد.

وی با بیان اینکه این طرح پشتوانه قانونی برای تیم مذاکره کننده است،اظهار کرد:قانون نظارت هسته ای مجلس برای ایجاد همدلی بیشتر ملت با دولت و کمکی برای مذاکرات هسته ای است.

جباری افزود:در این طرح به لغو کامل تحریم ها و ممنوعیت بازرسی از مراکز نظامی تاکید شده و دولت موظف است در راستای حفظ و دفاع از حقوق ملت ایران به آن عمل کند.

وی حمایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از تیم مذاکره کننده را قوت قلبی برای گروه دیپلماسی دانست و تصریح کرد: سرداران هسته ای باید با شجاعت و پشتوانه حمایت رهبری از دستاورهای ملت دفاع کنند.

سخنگوی فراکسیون اهل سنت با بیان اینکه طرف مذاکره کننده در بیاناتشان تناقضاتی دارند،تاکید کرد:آمریکا قابل اعتماد نیست و  نسبت به تعهداتش ثبات ندارد لذا تیم مذاکره کننده باید دقت بیشتری در مذاکرات داشته باشند تا به توافق پایدار دست یابند و از دستاوردهای هسته ای کشور صیانت کند.

 

انتهای پیام/م

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=39542

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.