اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم به همت دادگستری شهرستان حاجی آباد باحضور ۴ کارگروه تخصصی با محوریت «امنیت و کاهش جرائم» تشکیل شد. به گزارش پیارمحاجی آباد، حجت الاسلام صادقی در این جلسه پیشگیری از وقوع جرم به عنوان یکی از مهمترین اهداف جلسات معاونت پیشگیری از وقع جرم دادگستری حاجی اباد یاد ...

اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم به همت دادگستری شهرستان حاجی آباد باحضور ۴ کارگروه تخصصی با محوریت «امنیت و کاهش جرائم» تشکیل شد.

به گزارش پیارمحاجی آباد، حجت الاسلام صادقی در این جلسه پیشگیری از وقوع جرم به عنوان یکی از مهمترین اهداف جلسات معاونت پیشگیری از وقع جرم دادگستری حاجی اباد یاد کرد.
وی افزود: با بررسی آسیب شناسی و جامعه شناختی موضوع جرم ریشه فردی –مادی و فرهنگی دارد، همیشه نباید دستگاه قضایی ورود کند بلکه دستگاههای فرهنگی اگر کمک حال باشد و بموقع ورود نماید خیلی از جرایم کاهش می یابد.
صادقی بیان داشت:باید به واژه پیشگیری توجه خاصی نمائیم یعنی با کمترین هزینه بهترین بهره وری که باید قبل از درمان انجام گیرد لذا وظیفه ما به عنوان متولیان امر این است که در موارد فرهنگی ورود کنبم بویژه در حیطه نوجوانان و جوانان که حالت تأثیرپذیری دارند.
رئیس دادگستری شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: برای رسیدگی باید امکانات و شرایط را فراهم کرد ،هر قدر نهاد های کیفری را گسترش دهیم مبارزه با معلول است باید سرچشمه و منشاء که سمت دستگاه قضایی در جریان است را نشانه بگیریم که بحث پیشگیری است.
صادقی اظهار نمود: دستگاه قضایی با پیش بینی قانون با کمک سایر نهادها و دستگاهها و متولیان امور اجتماعی که عضور شورای پیشگیری از وقوع جرم هستند در این شهرستان هم تشکیل شده در آینده باید این جلسات کارگاهی شود و از وجود همه کارشناسان ذیربط استفاده گردد.
وی با بیان اینکه پیشگیری یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای نابود کردن بیماری‌ها است، تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز بشر نتوانسته دلیل بیماری‌ها را کشف کند اما برای مهار آن اقدام‌های خوبی انجام داده است.
صادقی با بیان اینکه مهم‌ترین رکن تربیتی خانواده است، اظهار کرد: امروز مدیریتی در جامعه موفق است که خانواده موفقی داشته باشد و بتواند برای شهروندان آسایش و امنیت ایجاد کند.
صادقی در پایان از پخش فیلم های سینمایی روز دنیا در روزپنج شنبه هر هفته در پارک دولت حاجی آباد همراه با نمایشگاه فرهنگی و آموزشهای پیشگیری از جرم خبر داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55738

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.