مدیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه همراهی و همکاری اولیاء با مربیان مدارس یک ضرورت است اظهار داشت : رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی درمدارس همراهی اولیاء دانش آموزان با عوامل آموزشگاه را می طلبد حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پیارم ضمن تبریک هفته پیوند اولیاء و مربیان (۲۴لغایت۳۰مهرماه)گفت: برای رسیدن به ...

مدیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه همراهی و همکاری اولیاء با مربیان مدارس یک ضرورت است اظهار داشت : رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی درمدارس همراهی اولیاء دانش آموزان با عوامل آموزشگاه را می طلبد
حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پیارم ضمن تبریک هفته پیوند اولیاء و مربیان (۲۴لغایت۳۰مهرماه)گفت: برای رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی همراهی و همکاری اولیاء دانش آموزان با عوامل آموزشگاه از ضروریات می باشد.

 

وی بیان داشت : آموزش و پرورش بزرگترین نهاد دولتی بوده که با اکثر افراد جامعه به طور مستقیم و غیر مستقیم ارتباط دارد.

 

اسماعیلی اظهارداشت : با این تفاسیر سطح فعالیت های این نهاد بسیار گسترده بوده و از لحاظ مالی نیز هزینه های بسیاری در بردارد که همراهی و همکاری اولیاء و خیرین با این نهاد تربیتی و اموزشی رسیدن به اهداف مهم ان را تسریع می کند.

 

این مقام مسئول یادآورشد : به لطف خدا در کشور ما فعالیت در عرصه های مدرسه سازی و تجهیزات آموزشگاهی به یک ارزش تبدیل شده و همه ساله شاهد همکاری خوب و نزدیک بیشتر اولیاء و خیرین با آموزش و پرورش می باشیم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57736

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.