حجت‌الاسلام لبخندان گفت: تبعیت کامل مردم از ولی‌امر مسلمین از عوامل شکست فتنه بود. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از هرمز ، حجت‌الاسلام محمدعلی لبخندان، استاد حوزه و دانشگاه در گفتگوگفت: ۹ دی از جمله روزهای تاریخ ساز و عبرت‌آموز ایران بود. وی با بیان اینکه سال ۸۸ فتنه بزرگی در کشور ما ...

حجت‌الاسلام لبخندان گفت: تبعیت کامل مردم از ولی‌امر مسلمین از عوامل شکست فتنه بود.

1221-300x228

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از هرمز ، حجت‌الاسلام محمدعلی لبخندان، استاد حوزه و دانشگاه در گفتگوگفت: ۹ دی از جمله روزهای تاریخ ساز و عبرت‌آموز ایران بود.
وی با بیان اینکه سال ۸۸ فتنه بزرگی در کشور ما رخ داد،افزود: مردم با تبعیت از مقام عظمای ولایت و با بصیرت تمام به صحنه آمدند و دو کار مهم را در این زمینه انجام دادند.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مردم تمام فتنه‌ها و آشوب‌هایی که ریشه خارجی داشت را دفع کردند و با هوشیاری و بصریت خود از ارزشهای انقلاب، اسلام دفاع کردند.
این کارشناس مذهبی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ دو مطلب به شکل واضع و روشن مشاهده می‌شود،گفت: تبعیت کامل مردم از ولی‌امر مسلمین از عواملی بود که فتنه را با شکست مواجه کرد.

لبخندان با اشاره به عامل مردمی در رسوا شدن چهره فتنه‌گران ،گفت: مردم ثابت کردند گوش به فرمان رهبر بودن پیروزی را برایشان به ارمغان خواهد آورد.
وی با اشاره به بصریت و هوشیاری مردم در فتنه ۸۸ گفت: بصیرت مردم که شامل موقعیت‌شناسی، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی و به موقع عمل کردن بود برای دشمن چاره‌ای جز شکست نگذاشت.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هنوز اثرات حضور مردم در خاموش کردن فتنه در جامعه حضور دارد اظهار کرد: این شگست بزرگ فتنه‌گران درس عبرتی شد برای همه کسانی که علیه نظام قصد سو دارند.
وی با بیان اینکه ۹ دی یکی از روزهای با ارزش برای تاریخ اسلامی ما است اکید کرد: ما باید این روز را گرامی بداریم و دستاورهای آن ارج بنهیم.
حجت‌الاسلام لبخندان در پایان با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی ۹ دی گفت: مردم ما بدانند در تبعیت محض از مقام عظمای ولایت پیروزی حاصل می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25012

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.