مدیر کل شیلات استان هرمزگان گفت: مراقبت‌ها و کنترل‌های شیلاتی در احیای صیدگاه‌های میگو در هرمزگان موثر بوده است.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید پرویز محبی صبح امروز در حاشیه سفر معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات به هرمزگان در بازدید از صیدگاه میگو در استان با بیان اینکه صید ...

مدیر کل شیلات استان هرمزگان گفت: مراقبت‌ها و کنترل‌های شیلاتی در احیای صیدگاه‌های میگو در هرمزگان موثر بوده است.

 خبرگزاری فارس: تاثیر مراقبت‌ها و کنترل‌های شیلاتی در احیای صیدگاه‌های میگو در هرمزگان

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید پرویز محبی صبح امروز در حاشیه سفر معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات به هرمزگان در بازدید از صیدگاه میگو در استان با بیان اینکه صید و صیادی در هرمزگان به سمت پایداری و رسیدن به کشورهای روز دنیا می‌رود گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد اقدامات خوب یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان و همچنین رضایت‌مندی جامعه صیادی از اقدامات این دریادلان بوده‌ایم.

محبی با بیان اینکه شیلات هرمزگان در استفاده از روش‌های نوین و کم‌خطر در صیادی مانند صید بدون تور پیشرو بوده است بیان داشت: خوشبختانه هرمزگان در برداشت از منابع کمتر برداشت شده استان نیز اقدامات خوبی داشته است.

در حاشیه این بازدیدها معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران با بیان اینکه صیدگاه‌های میگو هرمزگان به خوبی پویا شده است اظهار داشت: این پویایی نشانگر تلاش‌های شیلات هرمزگان در احیای صیدگاه‌های این استان بوده است.

علی‌اصغر مجاهدی افزود: سازماندهی بنادر صیادی موجود، وجود شناورهای پشتیبان در انجام تخلیه صید شناورهای میگوگیر، مراقبت‌های یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان، همکاری جامعه صیادی با شیلات هرمزگان و همچنین اقدامات این دستگاه در راستای احیای ذخایر میگو از جمله فعالیت‌های مهم شیلات هرمزگان در فصل صید میگو جاری بوده است.

به گزارش فارس، مدیر کل شیلات استان هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران و  جمعی از مسؤولان شیلات ایران و هرمزگان ضمن بازدید از صید و فعالیت‌های صیادی بندرعباس و دیدار با جامعه صیادی این شهرستان از اسکله کاوه قشم نیز بازدید کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58151

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.