فرماندار حاجی آباد گفت: بیش از۱۶۳ هزار و ۱۰۳ نفر در ایام نوروز  سال ۹۶ در حاجی آباد  اقامت کردند. به گزارش پیارم؛ حمید جهانگیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام نورز سال ۹۶ بیش از۶۳ ۱ هزار و۱۰۳مسافر و گردشگر نوروزی در شهرها و مناطق مختلف حاجی آباد اسکان یافتند. وی افزود: جهانگیری ...

فرماندار حاجی آباد گفت: بیش از۱۶۳ هزار و ۱۰۳ نفر در ایام نوروز  سال ۹۶ در حاجی آباد  اقامت کردند.

به گزارش پیارم؛ حمید جهانگیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام نورز سال ۹۶ بیش از۶۳ ۱ هزار و۱۰۳مسافر و گردشگر نوروزی در شهرها و مناطق مختلف حاجی آباد اسکان یافتند.

وی افزود:

جهانگیری همچنین از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در حاجی آباد نیز در این ایام در امام زادگان سید محمدو سید نظام الدین(ع)در امامزا گشایش یافت .

وی اظهار کرد: غرفه های این نمایشگاه شامل حصیر، خرما پیارمو انواع ارقام خرما ،زیور آلات، صنایع دستی حاجی اباد، البسه محلی، چهل تیکه، پخت غذاهای محلی برای عرضه و معرفی صنایع‌دستی شهرستان به مسافران و گردشگران به نمایش گذاشته شده است.

جهانگیری اظهار داشت: در این ایام  بیش از۱۱ هزار نفر مسافر از آبشار روستای تزرج و چشمه سبزپوشان بازدید داشتند.

وی بیان داشت : بیشترین بازدید مسافران نوروزی از آبشار زیبای تزرج  و بعد از آن امامزاده گان سید محمد و سید النظام الدین(ع) و چشمه سبز پوشان برغنی بازدید داشتند.

فرماندار حاجی آباد همچنین گفت: در روز نخست سال۹۶ در حاجی آباد ۹۶ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و دستگاه‌های خدمات‌رسان به مسافران و گردشگران نوروزی انجام شد.

وی گفت: از این تعداد بازدید نظارتی ۲۶ بازدید از مراکز اقامتی انجام شده و تعداد بازدیدهای نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی ۲۸ مورد، بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی ۱۳ مورد و مراکز اقامتی موقت نیز ۲۹ مورد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61793

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.