مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)حاجی‌آباد گفت: تعداد۳۰۰یتیم تحت‌پوشش ماهانه ‌از کمک‌های مالی حامیان‌نیکوکار برخوردار هستند. به گزارش پیارم، مسیح‌الله مرادی اظهار داشت: عمده طرح‌هایی که در نهاد مقدس کمیته امداد اجراء می‌شود در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و طرح اکرام و ایتام محسنین از جمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که ...

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)حاجی‌آباد گفت: تعداد۳۰۰یتیم تحت‌پوشش ماهانه ‌از کمک‌های مالی حامیان‌نیکوکار برخوردار هستند.

به گزارش پیارم، مسیح‌الله مرادی اظهار داشت: عمده طرح‌هایی که در نهاد مقدس کمیته امداد اجراء می‌شود در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و طرح اکرام و ایتام محسنین از جمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که با حمایت حامیان نیکوکار اجراء می‌شود.

وی در ادامه همچنین از دیدار و حمایت حامی طرح‌اکرام با فرزندان معنوی‌اش در روستای سرچاهان خبر داد و افزود: روز گذشته یکی از خیرین و حامیان طرح‌اکرام از شهرستان قم ضمن هماهنگی با کمیته امداد از منازل ایتام و نیازمندان بازدید و ضمن دلجوئی از ایتام تحت حمایت هدایائی نقدی و غیرنقدی شامل البسه و پوشاک و عروسک و اسباب‌بازی و تخت خواب و …. به هر یک از ایتام و فرزند معنوی خود اهدا کرد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی‌آباد اذعان داشت: تا‌کنون تعداد۳۰۰یتیم تحت پوشش این نهاد قرار گرفته‌اند و از حمایت‌های این نهاد خود بهره‌مند هستند و ماهانه مبلغ۴۵۰میلیون ریال به حساب بانکی این تعداد یتیم واریز می‌شود.

مرادی، تصریح کرد:کمیته امداد با مشارکت مردم، طرح اکرام ایتام را با هدف حمایت از کودکان یتیم و بی‌سرپرست و تامین نیازهای معیشتی، تحصیلی، درمان آنها انجام می‌دهد و حامیان‌نیکوکار در طول سال نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام می‌کنند

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66960

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.