فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: بسیجیان و خانواده‌های آنان در خط مقدم حملات فرهنگی دشمنان بر علیه نظام و انقلاب اسلامی ما هستند.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اباذر سالاری عصر امروز در بازدید از پایگاه‌های بسیج شهرستان بندرعباس اظهار کرد: ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد اما مردم ما ...

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: بسیجیان و خانواده‌های آنان در خط مقدم حملات فرهنگی دشمنان بر علیه نظام و انقلاب اسلامی ما هستند.

 خبرگزاری فارس: بسیجیان در خط مقدم حملات فرهنگی دشمن هستند/ باید از جامعه در برابر توطئه‌ها صیانت کنیم

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اباذر سالاری عصر امروز در بازدید از پایگاه‌های بسیج شهرستان بندرعباس اظهار کرد: ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد اما مردم ما بدون ذره‌ای دلسردی از انقلاب و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی با قدرت در صحنه دفاع از ارزش‌ها حاضر هستند و باید به عظمت این ملت مباهات کرد.

وی با بیان این که دشمنان از همان اولین روزهای بعد از انقلاب به دنبال گرفتن روحیه ایمان، اعتقاد و ایستادگی در درون ملت ایران برای مسلط شدن بر منابع و ظرفیت‌های ایران اسلامی بوده‌اند، افزود: راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف در تاریخ نظام جمهوری اسلامی صحنه اثبات میزان پای‌بندی مردم به آرمان‌های انقلاب بوده است که همواره کارنامه مثبتی به جای مانده است.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس اضافه کرد: نبرد فرهنگی بیش از تمامی صحنه‌های نبرد حساس و پرخطر است و دشمنان فراتر از هزینه‌هایی که در زمان جنگ مستقیم با ملت ایران داشتند در نبرد فرهنگی گذاشته‌اند تا اراده ملت ایران را که بزرگ‌ترین مانع بر سر راه استعمار این کشور است را از ملت ما بگیرند.

سالاری خاطرنشان کرد: بسیجیان و خانواده‌های آنان در خط مقدم حملات فرهنگی دشمنان بر علیه نظام و انقلاب اسلامی ما هستند و باید به طور مستمر بصیرت، آگاهی و هوشیاری خود را حفظ و صیانت کنند و بهترین ظرفیت برای آگاهی‌رسانی به خانواده‌ها و بخصوص جوانان، سخنان گوهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی است که به همه شبهه‌ها پاسخ می‌دهد.

وی تأکید کرد: همه ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که برای استواری و استقلال و عظمت این کشور و حفظ نظام و امنیت ملی، محکم و استوار ایستاده‌اند و مسؤولان وظیفه دارند که خدمات به مردم را بیشتر کرده و برای رشد و پیشرفت همه جانبه همه ملت ایران تلاش بیشتری داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: ما در بسیج آماده ایفای هر نقشی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عهده ما قرار دهند، هستیم و بسیج سطح آمادگی خود را سال به سال ارتقاء داده است و اکنون بسیج یک نیروی چند وجهی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61103

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.