حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت:اشتغال و تولیدُ مصرف بهینه آب ُ گازرسانی ُ بهسازی چشمه ها و قنوات و حمل محصولات کشاورزی از مهمترین اولویت های شهرستان در سالجاری بوده است. ...

به گزارش پیارم،  صبح امروز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر دیدار فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با امام جمعه برگزار شد.
حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این دیدار گفت: دشمنان با تحریم های ظالمانه می خواهند که مردم را ناامید کنند اما بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری و با استفاده از ظرفیتهای داخلی کشور ُ با سطح زیر کشت ۳۲ هزار هکتار محصولات زراعی و باغی اشتغال خوبی در این حوزه در شهرستان ایجاد شده است.
فرماندار حاجی آباد ادامه داد: مصرف بهینه آب در تولید محصولات کشاورزی از اولویت های شهرستان بود که توانستیم این طرح را با موفقیت اجراء کنیم .
جهانگیری از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه گذاران بخش کشاورزی در شهرستان گفت و اضافه کرد: ۱۷۰ هکتار گلخانه در شهرستان احداث شده است که ۴۰ هکتار آن در سفر استاندار محترم به شهرستان به بهره برداری می رسد .
وی با بیان اینکه شهرستان حاجی آباد از مناطق سردسیر استان می باشد خاطرنشان کرد: در هفته دولت سالجاری عملیات گازرسانی به برخی از روستاها انجام و در دهه مبارک فجر نیز عملیات گازرسانی به چندین روستای دیکر انجام می شود ُ روند گازرسانی به مناطق شهرستان ادامه دار خواهد بود که دغدغه گلخانه داران نیز در این حوزه حل شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه معادن شهرستان یادآور شد: پروژه کنسانتره کرومیت روستای چاله مورت به افتتاح و به بهره برداری می رسد.
جهانگیری اضافه کرد:‌با همت همه دستگاه ها تعداد ۴۲ پروژه با اعتبار ۱۱۷ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد که این پروژه ها در بخش های کشاورزیِ ُ انرژی ُ عمران شهری و روستایی ُ صنعت و معدنُ ورزش ُ آموزش و بهداشت و درمان خواهد بود.
فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه بیشترین پروژه ها در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی است که هم در بحث احداث گلخانه ها و هم بسته بندی و سردخانه ها تحول خوبی ایجاد شده است.
احداث جاده بین مزارع و رفع دغدغه کشاورزی در حمل محصولات از دیگر اولویت های شهرستان بود که اقداماتی انجام و در حال پیگیری است ُ بهسازی همه قنوات در دستور کار قرا گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71190

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.