اصغر جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: باید در بحث ترافیک آموزش و فرهنگ کافی داشته باشیم . به گزارش پیارم دومین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان حاجی آباد به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده پلیس راه استان و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. اصغر جهانگیری فرماندار حاجی آباد بیان داشت: جهت ...

اصغر جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: باید در بحث ترافیک آموزش و فرهنگ کافی داشته باشیم .
به گزارش پیارم دومین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان حاجی آباد به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده پلیس راه استان و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
اصغر جهانگیری فرماندار حاجی آباد بیان داشت: جهت گیری و رویکرد موضوعات شورای ترافیک شهرستان باید با آئین نامه و دستور العمل های شورای ترافیک استان وکشور همسو باشد و موضوعاتی مطرح شودکه با وضعیت و امکانات شهرستان قابل اجرا باشد.
جهانگیری در ادامه افزود: در بسیاری از مراحل کارها در استان جایگاه بسیار خوبی داریم و این عملی نمی شد مگر با همکاری و هماهنگی که با مقامات استانی داریم.

وی ادامه داد : با وجود جاده ترانزیت و حمل و نقل سنگین ماشین ها باید جاده هایی با کیفیت جهانی داشته باشیم و این یک ضرورت است.

جهانگیری عنوان کرد : آموزش و فرهنگ سازی که در مدارس با کمک پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده بسیار خوب است زیرا دانش آموزانی که در شرف گرفتن گواهینامه رانندگی هستند با قوانین بیشتر آشنا می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55743

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.