مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن بازدید از بازارچه کار و فن آوری گفت : برپایی این بازارچه ضمن افزایش اعتماد به نفس در دانش آوزان سرآغازی است برای خودکفایی آنان در زندگی آینده. به گزارش پیارم، حسین اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد  که به همراه جمعی از همکاران فرهنگی ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن بازدید از بازارچه کار و فن آوری گفت : برپایی این بازارچه ضمن افزایش اعتماد به نفس در دانش آوزان سرآغازی است برای خودکفایی آنان در زندگی آینده.
به گزارش پیارم، حسین اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد  که به همراه جمعی از همکاران فرهنگی از بازارچه کار و فن آوری بازدید می کرد ؛ گفت : برپایی بازارچه کار و فن آوری یک حرکت خوب و ارزشمندی است که می تواند ضمن ایجاد انگیزه در دانش آموزان آنان را برای خودکفایی در زندگی آینده مهیا نماید.

 

وی بیان داشت : شهرستان حاجی آباد به دلیل هم جواری با استان های فارس و کرمان از تنوع صنایع دستی و همچنین غذاهای بومی متنوعی برخوردار می باشد.این

مقام مسئول افزود : برپایی این بازارچه می تواند نقش موثری درآشنایی بیشترمردم با صنایع دستی و غذاهای سالم بومی این شهرستان داشته باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش حضور حداکثری دانش آموزان را در این بازارچه ستودنی عنوان نموده و خاطرنشان کرد : وجود غرفه های متنوع صنایع دستی و همچنین تنوع غذاهای بومی وجه تمایز این بازارچه با سایر نمایشگاهها و بازارچه های مواد غذایی در سایر مدارس می باشد.
دانش آموزان دبیرستان دخترانه نمونه متوسطه اول آسیه بازارچه صنایع دستی ومواد غذایی سالم برپا نمودند.

 

در این نمایشگاه تعداد۱۹۰نفر از دانش آموزان صنایع دستی خود را شامل : چرم دوزی، نمددوزی ،قاب سازی ، عروسک سازی،ساخت بدلیجات،گلسازی و مواد غذایی شامل : انواع مربا و ترشیجات محلی،شیرینی های خانگی و غذاهای سنتی را در ۳۲ غرفه به معرض دید و فروش بازدیدکنندگان قرار دادند.

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61120

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.