مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حاجی آباد گفت: انقلاب اسلامی بار دیگر اسلام را به عنوان قدرت تعیین کننده در جهان مطرح کرد موجب فروپاشی ابرقدرتهای استکبار شد. حجت الاسلام جواد قنبری در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت: سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می گریم و شاهد ۳۷ مین بهار ...

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حاجی آباد گفت: انقلاب اسلامی بار دیگر اسلام را به عنوان قدرت تعیین کننده در جهان مطرح کرد موجب فروپاشی ابرقدرتهای استکبار شد.

download

حجت الاسلام جواد قنبری در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت: سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می گریم و شاهد ۳۷ مین بهار پیروزی هستیم که آثار گرانقدر آن در جهان خودنمایی می کند.
حجت الاسلام جواد قنبری در ادامه بیان داشت: ماهیت انقلاب اسلامی همینطور که از اسم آن پیداست، حرکت در مسیر دین و باور دینی همراه با تقوا، استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم است.
حجت الاسلام جواد قنبری در ادامه افزود: آرامش امروز ملت شریف ایران به برکت ماهیت انقلاب است در حالی که منطقه پیرامون بحرانی و تشنج است.
حجت الاسلام جواد قنبری در ادامه اظهار داشت: آنچه که این انقلاب را به پیروزی رسانده و تا حالا حفظ کرده و ولایتمداری ملت و مقاومت در برابر دشمنان است برای تداوم این انقلاب و تحویل این پرچم به صاحب اصلیش مهدی موعود و ولایتمداری و مقاومت اساس کار این ملت انقلابی است.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=28254

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.