رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم تجلیل از پدران آسمانی در سالن ارشاد اسلامی حاجی آباد در روز سه شنبه برگزار شد. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام درویشی اظهار کرد:از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم تجلیل از پدران آسمانی در ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم تجلیل از پدران آسمانی در سالن ارشاد اسلامی حاجی آباد در روز سه شنبه برگزار شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام درویشی اظهار کرد:از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مراسم تجلیل از پدران آسمانی در سالن ارشاد اسلامی حاجی آباد در روز سه شنبه برگزار شد این جلسه که به منظور قدردانی از پدران شاهددر نظر گرفته شده متاسفانه شهدا و خانواده شهدا را زیر سوال برده است وقتی قراراست  از مقام پدارانی تجلیل شود که برای توسعه ارزشهای دین بهترین هستی خود را تقدیم آن کرده اند تکریم اگر در حد و اندازه آنان نیست یاید کمتر نباشد کمترین وظیفه خود را خوب و شایسته انجام داد نه اینکه مراسم تجلیل از این عزیزان که دل نوشته یک فرزند شهید خوانده می شود و به معنویت جلسه می افزاید موسیقی پخش شود که همه چیز را زیر سوال ببرد دست زدن توام با موسیقی در مراسم تکریم از ستارگان انقلاب چه معنایی دارد ؟ این مراسم فقط یک رقاص کم داشت دست اندرکاران امر بجای اینکه معنویت را در چنین جلساتی بیفزایند با عروسی اشتباه گرفتند ؛ چه جوابی باید به خانواده شهدا داد؟

چه جوابی باید به فرزند شهیدی که دل نوشته اش قلبها را تکان می دهد داد؟
انتظار از دستگاه ذیربط این است که در چنین مراسماتی مخصوصا مراسم شهدا ، نهایت احترام و ادب باید رعایت گردد مراسم شهدا و خانواده ایشان باید الگوی دیگر جلسات باشد و بر ارزش ها بیفزاید.

پدر شهید کاظم عباس زاده در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت: از مراسم تکریم راضی نبودم نباید در مراسمی که خانواده شهدا در آن حضور دارند نباید از موسیقی های   با این سبک غیر مذهبی استفاده کرد و ایشان گفته های حاج اقا درویشی را تائید کردند.

این مراسم فقط یک رقاص کم داشت واقعا باید تاسف خورد که دست اندرکاران امر بجای اینکه معنویت را در چنین جلساتی بیفزایند باید تاسف خورد که با عروسی اشتباه گرفتند. چه جوابی باید به خانواده شهدا داد؟
چه جوابی باید به فرزند شهیدی که دل نوشته اش قلبها را تکان می دهد داد؟ چه جوابی باید به شهدا داد؟
انتظار از دستگاه زیربط این است که در چنین مراسماتی مخصوصا مراسم شهدا ، نهایت احترام و ادب باید رعایت گردد مراسم شهدا و خانواده ایشان باید الگوی دیگر جلسات باشد و بر ارزشها بیفزاید.

۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۷۳۱۱۷ ۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۷۳۱۳۵ ۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۷۳۱۵۷

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=35596
۲ نظر ارسال شده

احسنت بر حاج آقا درویشی که چنین قرص واستوار حرفشان را زدند
خانم یوسفی دست شما هم درد نکند خدا خیرتان بدهد

طیبه گفت:

سلام. به هرحال غیرمنتظره بود. جشن پدران آسمانی چندساله که اجرا میشه من خودم پارسال مدیراجرایی برنامه بودم.اما امسال نمیدونم چه اتفاقی افتاد که اینطورشد.به هرحال شما به بزرگواری خودتون ببخشین.هدف شاد شدن دل من وامثال من بود که بابا پیششون نیست که بهشون تبریک بگن.با این جشن خواستن ماروشاد کنن.گرچه من دلنوشته خوندم که خودم رو تخلیه ی روحی کنم و از دردام کمی کاسته بشه وبا نبود پدرم کناربیام.درد ما اینه که چرا فرهنگ سازی نشده که هرکی از راه میرسه به پدران ماجسارت میکنن وفحاشی میکنن جوری بامابرخورد میکنن که جاشونوتنگ کردیم یا ارث باباشون روخوردیم سازمان تبلیغات باید خوب تبلیغ کنه نه اینکه با این کوته فکری مردم جایی ازمون میپرسن بابات چکارست از تری اینکه مبادا فحشمون بدن یابه پدرمون جسارت کنن بحثوعوض میکنیم که نفهمن فرزندشهیدیم یا فرزندجانبازیم

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.