امام جمعه حاجی آباد گفت: زمانی که اسم اسرائیل وحشت به جان مردم می انداخت امروز ضعیف ترین کشور دنیا امریکا و اسرائیل است ولی در مقابل قوی ترین ایران است، این ادعای شما مثل وز وز پشه دم گوش شیر است با این کار می خواهید خودتان را نابود کنید. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نیروهای ارتش اظهار کرد:در کشور هر پیشرفتی که صورت بگیرد در سایه امنیت می باشد اگر امنیت وجود نداشته باشد هیچ پیشرفتی صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام مختاری افزود: امرو یکی از مسائل مهم کشور اقتصاد و معیشت مردم است، اقتصاد هم نیازمند امنیت است و مشکل تاریخی ما وابستگی به نفت است که دغدغه امنیت اقتصادی ایجاد می کند .

وی بیان داشت: ایران یک روزی زیر پای مستشاران آمریکایی و صهونیسمی و انگلیسی بود و این انقلاب بود که ایران را قوی و عزیز کرد و دعوای استکبار با ما چرا قدرت شما منطقه را گرفته است و آنها به این موضوع اقرار می کنند.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: توسعه اقتدار ما در منطقه بالا برده است واین ساست راهبردی ماست عامل نفوذ است اینها همه به برکت انقلاب است که باید قدر آن را بدانیم،

مختاری افزود: اینکه غربیان می گویند فلان ابزار نظامی و دفاعی را نباید داشته باشید این امکانات دفاعی قابل مذاکره و چک کردن نیست زیرا دشمنان که در مذاکره و برجام با ما تفاهم ندارند و خندیدن ها و دست دادن ها زره ای از دشمنی آمریکا را کم نکرد و بیشتر از این وقت خود را نگیرید.

وی تاکید کرد: این که برجام دو راه بیندازند و دوباره بخواهند مذاکره کنند این حرف ها نیست مسئولین مربوطه کلا سرشان نرود حرف امروز برنامه ریزی برای انجام تعهدات اروپا و آمریکا است، مذاکره دفاعی نداریم وحواسمان ای جا باشد که با این حرفها و بحثهای بی ربط اروپا و آمریکا از زیر تعهدات می خواهند فرار کنند.

خطیب نماز جمعه تصریح کرد:غربی ها هیچ غلطی در مقابل عظم و اراده ملت ما نمی توانند بکنند پیروز این مواجهه ما به شرط وحدت پشت سر مقام معظم رهبری  است مسئولین هم ضعف نشان ندهند گرای مشکلات را هم ندهند.

مختاری افزود: ریشخند وزیر اطلاعات رژیم غاصب صهیونیسمی که گفته است اگر برجام نتواند ایران را مهار کند ما یک جانبه با ایران وارد جنگ می شویم قبلا مردم ایران خندیدند الان تمام دنیا پی به قدرت کشور ما برده اند و شما در یک جنگ ۳۳روزه با کشور کوچک لبنان نتوانستید پیروز شوید شکست خوردید حالا ادعای جنگ با ایران را دارید.

وی بیان داشت : در سوریه ۶-۷ سال جنگیدید چه غلطی کردید گذشت زمانی که اسم اسرائیل وحشت به جان مردم می انداخت امروز ضعیف ترین کشور دنیا امریکا و اسرائیل است ولی در مقابل قوی ترین ایران است، این ادعای شما مثل وز وز پشه دم گوش شیر است با این کار می خواهید خودتان را نابود کنید.

امام جمعه حاجی آباد در بخش دیگر سخنان خود به هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و افزود: بسیج دانش آموزی پیوند زیبای نسل امروز با آرمان و اهداف انقلاب و شهدا است.

مختاری افزود: مدتی است مشکلاتی در مجموعه آموزش و پرورش داریم و نمی خواستم ذهن مردم را درگیر کنیم با مدیر کل و دیگران صحبت کردیم ولی مشکل حل نشد من این هفته می خواهم با مردم درد دل بکنم بعد از هفت سال مطالبی را بگویم یک عزیزی محترمی دیروز زنگ زد که این هفته مشکل را حل می کند شما چیزی نگوئید به احترام ان عزیز نمی گویم.

وی ادامه داد: اما وقتی خودتان می انید مشکلات ۱۳ هزار دانش آموز و ۳۰۰ فرهنگی با سیاسی بازی ها باید تضعیف بشود، نیروی خودتان هم خراب می کنید این جا نتوانست شاید یک جای دیگر کار دیگری نباید گذاشت مسائل به فاجعه تبدیل بشود و بعد حل کرد سه چهار ماه است که داریم به شما می گویم حل نکردید من به احترام این هفته هم صبر می کنم و کار را تمام کند.

امام جمعه در پایان خطاب به نمایندگان عزیز که حدود دو سال دیگر تا انتخابات بیشتر نداریم قرار نیست هر عزل و نصب مدیری انتخابات به آن نگاه کنیم نهامروز من امام جمعه مستقیم با مشکلات مردم درگیرم و هم فرماندار نگاه صرف به انتخابات به مسائل اگر رای هم می خواهید رای اینجاست توی نماز جمعه ها و ارتباطات مردمی و از فرماندار محترم می خواهم وقتی مصلحت شهرستان و مردم هست جای مماشات و کوتاه آمدن نیست.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65767

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.