امام جمعه شهرستان حاجی آبادنقش معلم را در ساختن کشور نقشی بی بدیل دانسته و اظهار داشت : همچنانکه معلمان دیروز امروز را ساخته اند فردای ایران اسلامی را نیز معلمان امروز می سازند. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، حجت الاسلام والمسلمین مختاری گفت : قرار گرفتن در جایگاه ارزشمند معلمی یک توفیق بزرگ الهی ...

امام جمعه شهرستان حاجی آبادنقش معلم را در ساختن کشور نقشی بی بدیل دانسته و اظهار داشت : همچنانکه معلمان دیروز امروز را ساخته اند فردای ایران اسلامی را نیز معلمان امروز می سازند.


به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، حجت الاسلام والمسلمین مختاری گفت : قرار گرفتن در جایگاه ارزشمند معلمی یک توفیق بزرگ الهی است که خداوند منان شامل حال این مجموعه تاثیر گذار در جامعه نموده است .

وی بیان داشت : شکر نعمت معلمی درک و احساس بار سنگین این شغل ارزشمند است زیرا که معلمی شغل انبیاست.

امام جمعه افزود : بعد از درک و احساس مسئولیت در خصوص شغل معلمی باید با تمام وجود و با ذوق و شوق و انگیزه ای دوچندان در راستای انجام این مسئولیت مهم و ادای دین گام برداشت.

مختاری اظهار داشت : هر که و هرچه که امروز هست حاصل تلاش معلمان دیروز است و فردانیز هرچه و هرکه خواهد بود حاصل تلاش معلمان امروز می باشد.

این مقام مسئول یادآور شد : نقش معلمین در رشد، توسعه و پیشرفت جامعه نقشی بی نظیر و بی بدیل است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آبادنیز ضمن قدردانی از حمایت ها و همکاری های خوب امام جمعه شهرستان با آموزش و پرورش اظهار داشت : گستردگی آموزش و پرورش همکاری و حمایت های همه ی نهادها را می طلبد.

حسین اسماعیلی اظهار داشت : تربیت اسلامی و پررنگ نمودن ارزشهای اسلامی در کنار آموزش مطالب علمی ودرسی از مهمترین اهداف این مدیریت می باشد.

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم مدیر ، معاونین و تعدادی از کارشناسان اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد با امام جمعه این شهرستان دیدارنمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62350

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.