با آزادسازی شهر المعضمیه توسط ارتش سوریه و تسلیم شدن تروریست‌ها، چهار سال شورش و سرکشی در غرب دمشق پایان خواهد یافت. به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله دوم تخلیه داریا بعد از یک تاخیر طولانی شروع شد. منابع میدانی در این رابطه اظهار داشتند که شبه نظام گروهی به نام ...
با آزادسازی شهر المعضمیه توسط ارتش سوریه و تسلیم شدن تروریست‌ها، چهار سال شورش و سرکشی در غرب دمشق پایان خواهد یافت.

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله دوم تخلیه داریا بعد از یک تاخیر طولانی شروع شد. منابع میدانی در این رابطه اظهار داشتند که شبه نظام گروهی به نام لواء شهداء الاسلام حاضر نبودند سلاح ها و قلمرو خود را تسلیم نیروهای ارتش سوریه کنند، به همین دلیل دولت مجبور شد مرحله دوم تخلیه شهر داریا را با تاخیر شروع کند.

المصدر نیوز با بیان این مطلب نوشت: منابع نظامی در داریا اعلام داشتند که بیش از ۱۰۰۰ غیرنظامی و شبه نظامی منتظر انتقال به ادلب هستند، با این وجود، دولت سوریه هنوز منتظر آزاد شدن اسیر دیگری است که در اختیار گروه لواء شهداء الاسلام قرار داد.

ترویست های داریا با تسلیم شدن در برابر ارتش سوریه، شهر المعضمیه را به طول کامل در غوطه شرقی دمشق تنها گذاشتند.

اما با مقاومت یکی از متحدان تروریست ها در خان الشیخ، معارضان حاضر در المعضمیه سه راه جلوی خود دارند: توافق انجام شده را آن ها هم ادامه دهند، شهر را تسلیم کنند یا اینکه با نیروهای تا دندانم مسلح ارتش سوریه مبارزه کنند.

المصدر نیوز در ادامه می‌نویسد: احتمال تسلیم شدن تروریست های المعضمیه بسیار زیاد است، مخصوصا اکنون که ارتش سوریه تونل ارتباطی آن ها به داریا را تخریب کرده است.

با آزادسازی شهر المعضمیه توسط ارتش سوریه و تسلیم شدن تروریست ها، چهار سال شورش و سرکشی در غرب دمشق پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56739

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.