ریاست دانشگاه آزاد اسلامی از اعزام بیش از ۴۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد به مشهد مقدس خبر داد. دکتر محمد حیدری، در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد ، اظهار کرد: بیش از ۴۰ نفر از دانشجویان دخترو پسر بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در مرداد ماه عازم سفر زیارتی-فرهنگی مشهد ...

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی از اعزام بیش از ۴۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد به مشهد مقدس خبر داد.

دکتر محمد حیدری، در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد ، اظهار کرد: بیش از ۴۰ نفر از دانشجویان دخترو پسر بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در مرداد ماه عازم سفر زیارتی-فرهنگی مشهد مقدس می شوند.

وی افزود: دانشجویان شرکت کننده در این اردوی معنوی به مدت ۶ روز ضمن زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، از برنامه های فرهنگی آستان قدس رضوی بهره مند می شوند.

وی هدف از اعزام بسیجیان به مشهد مقدس را ارتقاء روحیه معنوی، تربیت اخلاق ولایتی و زیارت امام علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد و یکی دیگر از اهداف این اردو را ایجاد انگیزه در بین دانشجویان و استفاده از برنامه های سیاحتی و زیارتی دانست.
محمد حیدری خاطر نشان کرد: این اردوها نقش مهمی در تعمیق باورهای دینی جوانان و نوجوانان دارد و علاوه بر تقویت روحیه بسیجیان باعث افزایش جذب و ساماندهی نیروهای بسیجی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55179

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.