مسؤول بسیج جامعه پزشکی شهرستان حاجی اباد از اعزام تیم پزشکی برای ویزیت رایگان به روستاهای محروم بخش مرکزی این شهرستان خبر داد. عباس سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم از اعزام تیم پزشکی با همکاری گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی به روستاهای محروم و کمتر توسعه‌یافته بخش مرکزی شهرستان حاجی اباد دهنو و ...

مسؤول بسیج جامعه پزشکی شهرستان حاجی اباد از اعزام تیم پزشکی برای ویزیت رایگان به روستاهای محروم بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
عباس سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم از اعزام تیم پزشکی با همکاری گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی به روستاهای محروم و کمتر توسعه‌یافته بخش مرکزی شهرستان حاجی اباد دهنو و باینوج برای ویزیت رایگان خبر داد.
وی افزود: این گروه براساس مردم پایه و حرکت خودجوش برنامه‌های خود را برنامه‌ریزی می‌کند و به مناسب دهه کرامت و نزدیکی به میلاد امام رضا(ع) کاروان سلامتی را با نام امام رئوف که شفای ما ایرانی‌ها دست اوست و گره مشکلاتمان کنار پنچره فولاد آقا امام رضا(ع) باز می‌شود، راه‌اندازی شده است.
مسؤول بسیج جامعه پزشکی حاجی اباد اضافه کرد: در این کاروان سلامت که با همکاری بسیج سازندگی شهرستان ، سپاه ناحیه مقاومت بسیج راه‌اندازی شده برای اولین بار از پزشکان متخصص دعوت به همکاری شد که با استقبال آنها روبه رو شدیم و با هماهنگی با دوستان منطقه هدف رو مشخص کردیم.
سالاری تصریح کرد: این جهادگران به منطقه دهنو و باینوج که از روستاهای بخش مرکزی حاجی اباد تشکیل شده عزیمت کردند و مورد استقبال مردم این روستاها قرار گرفتند و حدود ۶ ساعت ویزیت رایگان توسط متخصص زنان و زایمان و اطفال دکتر عمومی و طرح پایش سلامت قند، وزن، فشارخون و بهداشت محیط مشاوره انجام شد.
این مسؤول در پایان یادآور شد: در این اردوی جهادی یک روزه اهالی روستاها علی‌الخصوص مادران توسط پزشک متخصص زنان و زایمان و پزشک عمومی ویزیت شدند و مشاوره بهداشت محیط، غربالگری قندخون، وزن، فشارخون نیز انجام شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56180

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.