یک تیم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس  مردم محروم روستای سرچاهان شهرستان حاجی اباد را به صورت رایگان ویزیت کردند. ...

به گزارش پیارم، مسئول بسیج سازندگی شهرستان حاجی اباد با بیان اینکه تیم جامعه پزشکی به مناطق محروم شهرستان سلامت جامعه پزشکی به منظور ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم اعزام شد گفت: در راستای اهداف سازمانی بسیج وخدمت رسانی به مردم مناطق محروم، گروهی از پزشکان بسیج جامعه پزشکی در در روستای سرچاهان  حضور یافتند.

 

مسعود سالاری افزود: این تیم شامل پزشک عمومی، متخصص، ژنتیک، دندانپزشک، پرستار، واحد مامایی و داروخانه که به مدت سه روز در روستای سرچاهان حاجی اباد از تاریخ ۲۸ ا تا ۳۰ اذر به بیماران خدمات رایگان ارائه می دهند.

وی افزود: تیم سلامت خدماتی همانند معاینه و ویزیت رایگان بیماران، تحویل داروی رایگان، خدمات بهداشتی ،درمانی ، مامایی وآموزشهایی در این خصوص به مردم ارائه دادند.

این مسوول تصریح کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی برنامه آموزش آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان شامل حیوان گزیدگی و هاری، تب و مالت، سالک، راههای پیشگیری از آن به صورت چهره به چهره توسط کارشناسان مربوطه و توزیع کتابچه های آموزشی انجام می شود.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی حاجی اباد افزود: مراجعان که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی به طور رایگان خدمات مورد نظر را دریافت خواهند کرد.

 

سالاری خاطر‌ نشان کرد: در اینگونه مناطق افرادی هستند که حتی نمی‌توانند به بیمارستان یا پزشک مراجعه کنند و با بیماری‌های خود ‏دست و پنجه نرم می‌کنند‎.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69255

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.