امام جمعه حاجی اباد گفت: در سال اقتصاد مقاومتی یکی از وظایف نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق است یکی از ضربات سنگین که به اقتصاد کشور وارد می شود ورود کالای قاچاق و تعطیلی صنعت کشور است. به گزارش پیارم حاجی آباد، امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ...

امام جمعه حاجی اباد گفت: در سال اقتصاد مقاومتی یکی از وظایف نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق است یکی از ضربات سنگین که به اقتصاد کشور وارد می شود ورود کالای قاچاق و تعطیلی صنعت کشور است.

DSC06091

به گزارش پیارم حاجی آباد، امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وروز جوان اظهار کرد: جوانان هر کشور سرمایه های آن کشور هستند جوانان انقلابی کشور ما در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادند و در بحث سازندگی کشور بعد از جنگ و امروز در عرصه های علمی و صنعتی به خوبی درخشیدند.

حجت الاسلام مختاری افزود:استکبار جهانی آنقدری که از جوانان انقلاب ما می ترسد از صنعت هسته ای ما نمی ترسد جوانان کشور ما اهل مجاهده و علم دانش هستند و دشمن هم به دنبال این است که این سرمایه عظیم را با مشروبات با فسادو فحشا از دست ما بگیرد.

مختاری در ادامه افزود: پدر و مادرها باید در مقابل جوانانشان احساس مسئولیت کنند همان طور که پدر مسئول بزرگ کردن بچه ها است مسئول تربیت انها هم باید باشد.

حجت الاسلام مختاری بیان داشت: وحدت و ولایت مداری اقشار مختلف جامعه باعث اقتدار کشور می شود و دست بیگانگان را از کشور کوتاه می شود و ما با همین وحدت و همدلی که در بین مردم وجود دارد کشوری مقتدر وامن در منطقه داریم باوجود اینکه دور تا دور ما را آتش فراگرفته است و داعش تا قلب اروپا هم نفوذکرده ولی ما کشوری با امنیت بالا داریم.

امام جمعه حاجی آباد اظهار کرد: دولت و همه مسئولین نظام باید نیروی انتظامی و نظامی رابرای امنیت این کشور تقویت کند و نیروی انتظامی باید در حاشیه شهرو داخل شهر حضوری مضاعف داشته باشدو رابطه خود را با مردم مستحکم بکند.

حجت الاسلام مختاری تاکید کرد: امروز خواست همه مردم امنیت اخلاقی است از همه مردم و مسئولین و نیروی انتظامی درخواست می کنیم که با بیحجابی فحشا و منکرات مبارزه کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54678

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.