۸۰ نفر از بسیجیان خواهر به اردوی جهادی یک روزه به روستای برآفتاب شهرستان حاجی آباد رفتند. به گزارش پیارم، سرگرد امیری کیا فرمانده سپاه حاجی آباد در حاشیه بازدید از گروه های جهادی با اشاره به اهداف اردوهای جهادی گفت: حضور بسیجیان در اردوهای جهادی یک خدمت ارزشمند به حساب می‌‌آید که با هدف ...

۸۰ نفر از بسیجیان خواهر به اردوی جهادی یک روزه به روستای برآفتاب شهرستان حاجی آباد رفتند.

IMG_0091

به گزارش پیارم، سرگرد امیری کیا فرمانده سپاه حاجی آباد در حاشیه بازدید از گروه های جهادی با اشاره به اهداف اردوهای جهادی گفت: حضور بسیجیان در اردوهای جهادی یک خدمت ارزشمند به حساب می‌‌آید که با هدف ایجاد حس همدلی و روحیه ایثار و از خود گذشتگی‌، تزکیه نفس در خود و تقویت آن بین مردم انجام می پذیرد.

سرگرد امیری کیا افزود: در این طرح بسیجیان ضمن کمک به جمع کردن خرمای کشاورزان روستای برآفتاب و خودشان نیز از نزدیک با کار و زحمت کشاورزان آشنا شدند.

هدف از برگزاری این اردوها علاوه بر محرومیت زدایی در مناطق محروم و آبادانی در تمام نقاط میهن اسلامی ایجاد روحیه جهادی و تقوا در بین بسیجیان حاضر در این اردو ها است.

نماینده ولی فقیه سپاه حاجی آباد نیز در جمع بسیجیان اردو جهادی عنوان کرد: اردوهای جهادی در درجه اول با هدف تزکیه نفس برگزار می شود.

حجت الاسلام قنبری  ، با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای جهادی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار کرد: این اردو در درجه اول با هدف تزکیه نفس برگزار شد.

وی با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در رابطه با اردوهای جهادی با این مضمون که «حضور یک جوان بسیجی در یک روستا مظهر مجسم یک آیه قرآن است»، تصریح کرد:  این مطلب نشان می دهد حضور جوان با تقوا که درجریان تزکیه قدم بر می دارد می تواند نماینده آیات قرآن باشد.

 

فرمانده حوزه المهدی هاشم آباد، تعداد بسیجیان شرکت کننده در این اردو را حدود ۸۰ نفر عنوان کرد و گفت: در طول این یک روز حدودا” هشت تن خرما ی کشاورزان توسط این بسیجیان بسته بندی شد.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=17936

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.