گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است نیروهای ارتش یمن بعد از پیشروی در بلندی‌های الجالس، تنها یک گام با بازپس‌گیری پایگاه نظامی العند فاصله دارند.   به گزارش پیارم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز سه شنبه (دیروز) نیروهای انصار الله موفق شدند کنترل بلندی‌های استراتژیک «جالس» در شهر القبیطه در استان لحج  را ...

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است نیروهای ارتش یمن بعد از پیشروی در بلندی‌های الجالس، تنها یک گام با بازپس‌گیری پایگاه نظامی العند فاصله دارند.

 خبرگزاری فارس: ارتش یمن یک گام تا بازپس‌گیری پایگاه نظامی العند فاصله دارد

به گزارش پیارم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز سه شنبه (دیروز) نیروهای انصار الله موفق شدند کنترل بلندی‌های استراتژیک «جالس» در شهر القبیطه در استان لحج  را به دست بگیرند.

پایگاه خبری «عربی۲۱»، گزارش داد که این اقدام بعد از چند روز درگیری نیروهای ارتش یمن و نیروهای انصار الله با شبه نظامیان وابسته به هادی صورت گرفته و در حال حاضر پایگاه هوایی «العند» در تیرس نیروهای ارتش یمن قرار گرفته است.

منابع نزدیک به نیروهای وابسته به هادی اعتراف کرده‌اند که بعد از حمله همه جانبه نیروهای ارتش یمن و انصارالله از مواضع خود در بلندی‌های الجالس عقب‌نشینی کرده‌اند و با نقص نیرو و تجهیزات نظامی مواجه شده‌اند.

به این ترتیب گام بعدی نیروهای ارتش یمن بازپس‌گیری پایگاه نظامی العند از نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی است در همین راستا جنگنده‌های عربستان مناطق اطراف پایگاه نظامی العند را بمباران می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55264

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.