امام جمعه حاجی آباد یادآور شد: امروز ما نیازمند وحدت برای مبارزه با دشمن هستیم و ما باید انسجام درونی کشور را حفظ کنیم احدی حق ندارد در این کشور بر طبل تفرقه بکوبد و جامعه را دوقطبی بکند . به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های ...

امام جمعه حاجی آباد یادآور شد: امروز ما نیازمند وحدت برای مبارزه با دشمن هستیم و ما باید انسجام درونی کشور را حفظ کنیم احدی حق ندارد در این کشور بر طبل تفرقه بکوبد و جامعه را دوقطبی بکند .

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مذاکره با آمریکا اظهار کرد:مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده تذکر دادند که ساز امریکا تغیر نکرده و همان ساز دوران قبل از انقلاب  است امریکایی ها بد عهد هستند و نباید به آنها امید و اعتماد کرد انها اهل از پشت خنجر زدن هستند این حرف ها مقام معظم رهبری در فروردین ۱۳۹۴است امروز مردم ما نگاه می کنند عین تعابیری که ان روز مقام معظم رهبری فرمودند بد عهدی امریکا را دارن میبینند.

مختاری افزود: دولت امریکا چه دولت دمکرات و چه دولت جمهوری خواه هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند اولین نغض عهد در دوران خود اوباما اتفاق افتاد  انها قول دادند که اوباما تحریم ها را وتو خواهد کرد ولی نه وتوی اتفاق افتاد نه مخالفتی کرد این ذات امریکایی ها است .

مختاری در ادامه بیان داشت: امروز باید باور کنیم که از دشمن به ما خیری نخواهد رسید و روز به روز قضیه تحریم ها بدتر خواهد شد از بعد از قضیه برجام تحریم ها چند برابر شده است این سادگی است که اگر جور دیگری بخواهیم تصور بکنیم .

مختاری تصریح کرد: این تحریم ها بخاطر حذف انقلاب و نظام است و انها با انقلاب و با مردم انقلابی ما مشکل دارند با هسته ای و موشکی و امثال اینها مشکل ندارند اگر ما همه اینها را حذف کنیم انها به دنبال یک بهانه جدید می گردند .

مختاری خطاب به مسئولین افزود: امروز هم مسئولین باید بدانند هر تحریمی که جدید اتفاق بیفتد نقض برجام است و لازم است که مسئولین امر در مقابلش یک معضع محکم بگیرند سریع حرف بزنند لازم است که مسئولین در مواقعی که این مردک ترامپ دهانش را باز می کند انچه که لایق خودش است به ملت و نظام ایران نسبت می دهد مسئولین در مقابل حرف های ترامپ سکوت نکنند وباید محکم تر از خودشان جوابش  را بدهند هر چقدر ما کوتاه بیاییم انها گستاخ تر خواهند شد .

امام جمعه حاجی آباد یادآور شد: امروز ما نیازمند وحدت برای مبارزه با دشمن هستیم و ما باید انسجام درونی کشور را حفظ کنیم احدی حق ندارد در این کشور بر طبل تفرقه بکوبد و جامعه را دوقطبی بکند .

مختاری خطاب به رئیس جمهور گفتند اگر شما رای مثل رای مقام معظم رهبری داشتید بیش از ۹۴ درصد در دوران ریاست جمهوری به ایشون رای دادند چکار می کردید و رای ۶۰درصدی می خواهید جامعه را تبدیل به حداقلیت بکنید و به دنبال دوقطبی کردن هستید  و مرتب بر طبل تفرقه بکوبید این امور معنا ندارد اینکه ما بگوییم اقلیت ها حق حیات دارند این حق را خدا داده شما چکاره هستید همه مردم در همه این امور مملکت شریک و سهیم هستند .

 

مختاری بیان داشت: افرادی باید در کابینه شما باشند که درد دل مردم را بفهمند امروز بزرگترین مشکل جامعه اشتغال تولید و رکود و معیشت مردم است و سایر امورات اولویت نیست در این کشور کسی باید انتخاب بشود که یک تیم اقتصادی متخصص با برنامه و با نشاط داشته  که هم حال کردن و هم پاکدست باشد و اهل خیانت به بیت المال نباشند .

مختاری ادامه داد: دوقطبی کردن جامعه معنا ندارد و این کشور مال همه ملت ایران چه سنی و چه شیعه چه مسلمان چه غیر مسلمان است انتخابات یک روز بود تمام شد ما همه با هم دوست و برادر هستیم با هم معاشرت و ازدواج می کنیم چرا می خواهید این رفاقت های اجتماعی را می خواهید از بین ببرید امروز وقت کار کردن هست و وقت حاشیه سازی نیست باید کار کرد و پاسخ گوی مردم بود.

مختاری در ادامه به قرارداد توتال اشاره کرد و افزود: امروز همه ما معتقدیم که کشور نیازمند سرمایه گذاری خارجی هم هستیم اگر چه سرمایه های کلان داخلی هم وجود دارد قطعا نیازمند سرمایه گذاری خارجی نیزهستیم همه ما با تبعیت از مقام معظم رهبری اقوش باز می کنیم برای سرمایه گذاری خارجی این نکات هم همه ما می دانیم که اگر یک سرمایه گذاری کلانی اگر بخواهد اتفاق بیافتد ممکن است برخی فناوری هاو تجربیات جدید وارد کشور بشود و ممکن است ما بتوانیم برخی تحریم ها را بشکنیم اما در این قراردادها باید با نهایت دقت و با ظرافت اتفاق بیفتد در قرارداد توتال این گلایه مردم است گاهی دستپاچگی و عجله منجربه اشتباهات بزرگ است در قضیه برجام هم با عجله و دستپاچگی صورت گرفت که حاصل ان هم د تحریم های بیشتر که هیچ کدام هم نقض برجام محسوب نمی شود.

وی ادامه داد: متن شل و با عجله بسته شده است که ما این مکافات را داریم و قرارداد توتال هم با مشکلاتی مواجه است وقتی تیم اقتصادی دفتر مقام معظم رهبریوارد این قضیه شدند ۱۵۰ایراد کوچک و بزرگ از همین قرارداد توتال گرفتند اگر شما به همه بگویید نه این قرارداد محرمانه است این ایرادات برطرف نمی شود و ما با برخی از این قراردادها ما باید سالهای سال تاوان پس بدهیم .

امام جمعه حاجی آباد در پایان از قوه قضایه بخاطر برخورد سریع با متخلفین تشکرکنیم و این انتظار مردم و جامعه از قوه قضائیه بود و بدون ملاحضه وارد عرصه و برخورد بکند با متخلفین اقتصادی بدون در نظر گرفتن این قضیه که این شخص وابسته به کسی یا گروهی هست یانه برخورد کند.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64460

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.