گروه موسیقی گره به بهانه جشنواره موسیقی فجر، شب گذشته اجرای موسیقی راک داشت، این اجرا که در فضایی کاملا” مسئله دار و غیرعادی اجرا شد از نوازنده و خواننده گرفته تا تماشاچیان و حضار را به حرکت های دور از شان واداشت. به گزارش پیارم به نقل از  سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه ...

گروه موسیقی گره به بهانه جشنواره موسیقی فجر، شب گذشته اجرای موسیقی راک داشت، این اجرا که در فضایی کاملا” مسئله دار و غیرعادی اجرا شد از نوازنده و خواننده گرفته تا تماشاچیان و حضار را به حرکت های دور از شان واداشت.

به گزارش پیارم به نقل از  سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شهروند خبرنگار دانا در این به اصطلاح اجرای گروه موسوم به گره به حدی تند و غیرعادی بود که مخاطبان را از وضع عادی خارج و به سبک گروه های… آنان را وارد فضای دیگری می کرد که برخی علاقمندان و مشتاقان موسیقی و دانشجویان و هنرآموزان این عرصه ازخرید بلیط پشیمان شدند اما مجالی برای اعتراض نیافتند.
از این گونه اجراها امسال در جشنواره موسیقی فجر که علی القاعده باید نماد موسیقی مردمی این سرزمین باشد، کم نبود و معاونت هنری درپاسخ به این اعتراضات، برنامه ریزی جشنواره و اجراها را متوجه مدیریت قبلی دانسته و قول مساعد داده از تکرار این گونه مسائل جلوگیری شود. اما آن گونه که از بی سامانی و جریان موسیقی جشنواره فجر پیداست، ظاهرا” به حال خود رها شده بود.
دانا با پوزش از بینندگان و کاربران خود، تنها بخشی هایی از یکی از ویدئوهای شهروند خبرنگار حاضر در این اجرا را در معرض دید می گذارد تا بخشی از بی توجهی های به حوزه موسیقی و جشنواره ای که قرار است نماد موسیقی انقلاب اسلامی در دهه فجر باشد را به مسئولان گوشزد کند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66702

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.