عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس مشکل کارگران آلومینیوم المهدی را یک مشکل مرتبط با کل مردم هرمزگان دانست و گفت: آینده شغلی این کارگران در معرض آسیب است و سال‌ها تلاش آنها در این صنعت نادیده گرفته شده است.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسلام باوقار صبح امروز در نشست ...

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس مشکل کارگران آلومینیوم المهدی را یک مشکل مرتبط با کل مردم هرمزگان دانست و گفت: آینده شغلی این کارگران در معرض آسیب است و سال‌ها تلاش آنها در این صنعت نادیده گرفته شده است.

 خبرگزاری فارس: آینده شغلی کارگران آلومینیوم المهدی در معرض آسیب است

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسلام باوقار صبح امروز در نشست شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: متأسفانه در فضای مجازی شاهد تخریب‌هایی علیه شورای شهر هستیم که هیچ کمکی به رفع مشکلات مردم نمی‌کند.

وی افزود: اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم، با مصاحبه و زیرسؤال بردن عملکرد شورا و شهرداری نمی‌توان راهی پیش برد بلکه باید همدلی و همکاری را جایگزین تخریب کنیم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر بندرعباس ادامه داد: مجتمع نور بندرعباس با ۳۰ میلیارد تومان بدهی به شهرداری بندرعباس در شورای چهارم تعیین تکلیف شد و این مطالبه اکنون برای شهرداری وصول شده و شورا در رفع این چالش گام بزرگی برداشته است.

باوقار با بیان این که تخریب شورای شهر برای تعیین تکلیف این پروژه و به نتیجه رساندن آن با اهداف انتخاباتی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: آیا آنان که دم از ضعف شورای شهر می‌زنند یک بار آمده‌اند و بنشینند و راه‌های رفع مشکلات شهری را با اعضای شورا و شهرداری مورد بررسی قرار دهند؟!

وی اضافه کرد: آنهایی که امروز عملکرد شورا را نقد می‌کنند خودشان در مسند کار قرار دارند و باید بدانند که با مصاحبه و موضع گرفتن کاری پیش نمی‌رود.

باوقار تاکید کرد: قوانین شوراها نیاز به بازنگری داشته و حیطه اختیارات شوراها را نیز در قانون به خوبی مشخص نشده است و از سوی دیگر شهرداری‌ها برای تأمین نیازهای مالی اداره شهرها با مشکل مواجه‌اند.

عضو شورای شهر بندرعباس در ادامه با اشاره به بروز مشکلات کارگری برای کارگران مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزآل خاطرنشان کرد: باید به جای مصاحبه و حرف زدن در مورد مشکلات این کارگران، اقدام‌های عملی انجام داد و مسؤولان در این زمینه باید از کارگران حمایت کنند.

وی مشکل کارگران آلومینیوم المهدی را یک مشکل مرتبط با کل مردم هرمزگان دانست و گفت: آینده شغلی این کارگران در معرض آسیب است و سال‌ها تلاش آنها در این صنعت نادیده گرفته شده است.

باوقار در تذکری به شهرداری بندرعباس نیز اظهار کرد: بنا بود تا تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با استفاده از نیروهای بومی بسته شود و از ورزشکاران بومی این استان در ترکیب تیم استفاده شود و انتظار داریم در آستانه فصل جدید بازیکنان وارداتی به تیم آورده نشوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55949

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.