امام جمعه حاجی آباد گفت:ما باید از ذات استکبار که تغییر کردنی نیست باید درس بگیرم امریکا و اعیادی امریکا دشمن تراز اول کشور و ملت ما هستند و دست هم از این دشمنی برنمی دارند تا زمانی که ماهیت سلطه گری انها بخواهد تغییر بکند. حجت الاسلام مختاری در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی ...

امام جمعه حاجی آباد گفت:ما باید از ذات استکبار که تغییر کردنی نیست باید درس بگیرم امریکا و اعیادی امریکا دشمن تراز اول کشور و ملت ما هستند و دست هم از این دشمنی برنمی دارند تا زمانی که ماهیت سلطه گری انها بخواهد تغییر بکند.

حجت الاسلام مختاری در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد اظهار کرد: تحریم های جدید آمریکا نشان گر خصومت دائمی و دشمنی همیشگی امریکا و جبهه استکبار با مردم شریف ایران و انقلاب اسلامی ماست.

مختاری در ادامه افزود: از همان اول که مذاکرات شروع شد همه این اتفاقات با وجود شناخت جبهه استکبار قابل پیشبینی بود همان طور که رهبری تذکر دادند من خوشبین به این مذاکرات نیستم طرف مقابل دشمن ما هست و بدعهد  و پیمان شکن است ، ذات استکبار این است که امتیاز بگیرد و امتیاز ندهد و از پشت خنجر بزند.

وی در ادامه بین داشت: امروز مردم شاهد هستیم هرچه که در چند دهه اخیر مقام معظم رهبری تذکر دادند چهره ای که گاهی استکبار مخفی کرده بود این گرگ درنده لباس میشی که پوشیده بود هم نقاب از چهره اش کنار رفته و پنجه های این گرگ از زیر لباس میش بیرون زده است .

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد:مردم ما شاهد هستند که در اوج خصومت تحریمی اتفاق افتاده است و مذاکرات و توافق برجام همه اینها برای این بوده که تحریم ها برداشته بشود و کنگره امریکا به تحریمی رای داده که خودشان رسما اعلام کردند که چنین تحریمی در طول تاریخ بی سابقه بوده است این عکس قضیه برجام بود که اتفاق افتاد و همه این پیگیری های چند ساله متاسفانه بی نتیجه مانده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: مقام معظم رهبری از همان ابتدا به مسئولین نظام تذکر دادند و گفتند من خوشبین نیستم ولی بعضی ها گفتند در مسائل سیاسی خوشبینی و بدبینی معنا ندارد امروز دید اتفاق و حواستان جمع باشد و مسئولین نظام هم بداند که آگاه ترین فرد به مسائل داخلی و بین المللی مقام معظم رهبری هست لذا آنچه که مقام معظم رهبری میفرماید نصب العین خودشان قرار بدهند ما اگر از خطوط قرمز مقام معظم رهبری تخطی نکرده بودیم در زمینه مذاکرات این اتفاقات نمی افتاد که اینها هر روز بتوانند یک تحریم جدیدی رو وضع بکنند و فرداش هم اعلام بکنند بر اساس متن موجود نقض برجام نیست این یعنی متن با دستپاچگی بدون رعایت خطوط قرمز که امروز آنها به راحتی می توانند ما را تحریم کنند.

مختاری با اشاره به اینکه امروز نسبت به متن برجام بی توجهی شده است افزود: مردم و مسئولین متوجه شدند ذات استکبار عوض شدنی نیست جمهوری خواه و دمکرات هم فرقی نمی کند و مگر اوباما و جانکری وعده نداده بودند هچکدام از وعده های اینها محقق نشد است و اوباما گفته بود من وتو می کنم و امضاء نمی کنم ولی نه وتوکرد و حتی آن را هم امضاء کرد و جمهوری خواه و دمکرات هم ندارد یک کسی با نقاب خیانت می کند و یک کس دیگر هم بدون نقاب خنجر می زند.

وی یادآور شد: ما باید از ذات استکبار که تغییر کردنی نیست باید درس بگیرم امریکا و اعیادی امریکا دشمن تراز اول کشور و ملت ما هستند و دست هم از این دشمنی برنمی دارند تا زمانی که ماهیت سلطه گری انها بخواهد تغییر بکند.

امام جمعه حاجی آباد عنوان کرد: ما باید به توان داخلی تکیه بکنیم و از فرصت های فراوان که ممکن هست کشورهای منطقه داشته باشند و ما بتوانیم از این فرصت ها استفاده بکنیم اما امروز که به اینجا رسیدم ما نیازمند یک وحدت ملی آنهم پشت سر مقام معظم رهبری هستیم.

مختاری خطاب به مسئولین افزود:مسئولین بداند محور ولایت و رهبری است اگرچه نباید کار به اینجا برسد ولی همان هایی هم که خوشبین به امریکا بودند فهمیدند که امریکا بد عهد و پیمان شکن است و دشمن تمام عیار در مقابل ما جبهه گرفتند ما هم با انسجام ملی و وحدت عمومی مردم و مسئولین انشاالله در مقابل امریکا خواهیم ایستاد و به فضل خداوند متعال پیروز این عرصه خواهیم شد.

وی افزود: ما اگر وحدت و همافزایی در میدان عمل داشته باشیم به شرط اینکه مسئولین از بن دندان باور کنند که اگاه ترین فرد مقام معظم رهبری هستند اگر این اتفاق بیفتد و همه پشت سرمقام معظم رهبری همه حرکت کنند و بچسپیم به اقتصاد و تولید داخلی و اشتغال امریکا که هیچ پدر جد امریکا هم هیچ غلطی نخواهد کرد.

مختاری در پایان بیان داشت: ما دست برتری را که در مقابل امریکا داریم نصرت خداوند متعال ان هم در اوج مشکلات که مردم از اتفاقات طبیعی روزگار نصرت الهی خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64540

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.