امام جمعه حاجی آباد گفت: غرب یک راه بیشتر ندارد پایان تحریم ها ظالمانه آمریکا باید بفهمد دچار اشتباه محاسباتی شده است. ...

به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم؛حجت الاسلام شریفی امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه حاجی آباد  اظهار داشت: تحرکات سخیف آمریکایی ها ازجمله تحریم چند شهروند ایرانی به بهانه دست داشتن در انتخابات آمریکا و یا صدور بیانیه مشترک با سه کشور اروپایی و برخی کشورهای عربی بیانگر ناتوانی آن هاست غرب یک راه بیشتر ندارد پایان تحریم ها ظالمانه آمریکا باید بفهمد دچار اشتباه محاسباتی شده است.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص حقوق های نجومی افزود: اکنون ۵ سال از مطالبه رهبری در مقابله با حقوق های نجومی میگذرد، پدیده حقوق های نجومی به عنوان یکی از مظاهر فسادزا، اعتمادزدا و اشرافی گری مسئولان باید زشت و قبیح شمرده شده و برخورد قاطع و جدی صورت گیردو نتیجه نیز به مردم اعلام شود.
وی در ادامه تصریح کرد: وظایف و مسئولیت های مهمی بر عهده نخبگان است، از جمله اینکه تلاش علمی در دانشگاه ها نباید متوقف شود و نخبگان باید به نیاز های کشور توجه کرده و راه حل های علمی برای حل مسائل و مشکلات کشور ارائه دهند.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد افزود: از هوشمندی مردم در مدیریت تجمعات در اعتراض به کم آبی و ناکام گذاشتن دشمنان برای اجرای اهداف پلیدشان تشکر کرده و به مسئولان ارشد ملی و استانی توصیه  می کنم به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه های منابع طبیعی ، آب و خاک سلامت محیط زیست پیشگیری از بروز تشدید مشکلات باور و توجه داشته باشند.

حجت الاسلام شریفی در بخش دیگر از سخنان خود به رفتار شهید مدرس اشاره کرد و افزود: مدرس در دوران نمایندگی مجلس برای سیاستمداران و مسئولان الگو بوده و درسهای مهمی دارد ازجمله این درس ها مردم داری، دشمن شناسی و شمن ستیزی ایستادگی در برابر تهدید و تطمیع ساده زیستی و بلاخرهاستقلال شخصیتی و عدم وابستگی به جریان های قدرت و ثروت شهید سید حسن مدرس است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73084

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.