آتش سوزی که ساعت ۶ بامداد امروز در مجتمع مسکونی ۱۳ طبقه ای لادن مهرشهر کرج رخ داد با تلاش ماموران اتش نشانی پس از ۳۰ دقیقه مهار شد. به گزارش پیارم به نقل از سرویس حوادث جام نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، آتش سوزی که ساعت ۶ بامداد امروز در مجتمع مسکونی ...
آتش نشانی آتش سوزی کرج، خسارت جانی نداشته است
آتش سوزی که ساعت ۶ بامداد امروز در مجتمع مسکونی ۱۳ طبقه ای لادن مهرشهر کرج رخ داد با تلاش ماموران اتش نشانی پس از ۳۰ دقیقه مهار شد.

به گزارش پیارم به نقل از سرویس حوادث جام نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، آتش سوزی که ساعت ۶ بامداد امروز در مجتمع مسکونی ۱۳ طبقه ای لادن مهرشهر کرج رخ داد با تلاش ماموران اتش نشانی پس از ۳۰ دقیقه مهار شد.

 

خمسه معاون عملیات سازمان اتش نشانی کرج در گفتگو با خبرنگارما گفت: ساعت ۶:۰۱ دقیقه بامداد امروز در پی تماس یکی از ساکنان این مجتمع، ماموران اولین ایستگاه عملیاتی آتش نشانی ظرف کمتر از ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند و پس از آن ۶ ایستگاه همجوار محل وقوع آتش سوزی نیز در آنجا حاضر شدند.
وی افزود: در مجموع ۲۷ نیروی عملیاتی آتش نشانی ظرف ۲ ساعت عملیات، ۱۸۰ نفر از ساکنان این مجتمع را که محبوس و دچار دودزدگی شده بودند به خارج از مجتمع انتقال دادند.
خمسه با بیا اینکه ۳۰ دقیقه ابتدای عملیات صرف مهار آتش و بقیه صرف تخلیه دود و ایمن سازی محیط شد، افزود: منشا حریق داخل انباری در طبقه منفی یک مجتمع که اجناس و وسایل بلااستفاده نگهداری می شد، بود.
وی گفت : خوشبختانه این حادثه خسارت جانی درپی نداشت و خسارت مالی حادثه نیز در دست بررسی است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=41846

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.