یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان حاجی آباد برگزار شد . غلامرضا عباس زاده درباره ممنوعیت استفاده از واژگان بیگانه در سطح شهرستان تصریح کرد : عدم استفاده از اسامی بیگانه و مغایر با شئونات ایرانی – اسلامی همواره مورد توجه بزرگان نظام بوده است به همین سبب قانونی تحت عنوان ممنوعیت بکارگیری اسامی، ...

یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان حاجی آباد برگزار شد .
غلامرضا عباس زاده درباره ممنوعیت استفاده از واژگان بیگانه در سطح شهرستان تصریح کرد : عدم استفاده از اسامی بیگانه و مغایر با شئونات ایرانی – اسلامی همواره مورد توجه بزرگان نظام بوده است به همین سبب قانونی تحت عنوان ممنوعیت بکارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه به تصویب رسید اما باید بتوانیم با ایجاد اسامی درست و صحیح فارسی مردم را برای استفاده از آنها برای نام‌گذاری کالاها و سردر مغازه‌ها ترغیب کنیم.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد اظهار کرد : نمایشگاههای عرضه کالا بعنوان یکی از مهمترین ابزارهای کنترل بازار و مهار گرانی هستند که با عرضه کالاهای ارزانتر از نرخ بازار، با ایجاد فضای رقابتی بین صنوف تا حد قابل قبولی قیمت و کیفیت کالاها عرضه شده را بهتر می کنند .
وی اعلام کرد : نمایشگاه عرضه کالا در شهرستان حاجی آباد از اواخر بهمن ماه بمدت ۱۰ روز برگزار می شود .
غلامرضا عباس زاده با اشاره به ایام پایانی سال و اهمیت نظارت بر بازار گفت : رعایت حقوق مصرف‌کننده، حقوق تولید‌کننده و بازاریان باید مدنظر قرار گیرد چو ن در صورت توجه به حقوق این سه قشر، بازاری سالم و به دور از تنش را خواهیم داشت امابرای جلوگیری از تضییع حقوق مردم باید در کنترل و نظارت بر بازار نهایت دقت و حساسیت را داشته باشیم .
وی تصریح کرد : مردم می توانند تخلفات مشاهده شده در بازار را به شماره تلفنهای ۱۲۴ اداره صنعت ، معدن و تجارت و ۳۵۴۲۱۰۷۷ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف اعلام نماید .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66706

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.