همزمان با هفته دفاع مقدس  نمایش خیابان امن از امشب به مدت سه شب در پارک دولت حاجی آباد به روی صحنه رفت. ...

به گزارش پیارم، محمد جواد کریمدادی مسئول کانون تئاتر بسیج هنرمندان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، اظهار کرد:  نمایش خیابان امن، نویسنده وکارگردان مسیح الله علی محمدی کاری از کانون تئاتر بسیج هنرمندان حاجی آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس که به مدت سه شب در پارک دولت حاجی آباد به روی صحنه می رود.

کریم دادی افزود: این نمایش با بازی بازیگران، محمد جواد کریمدادی ،محبوبه موسی پور ، امیر حسین موسی پور با موضوع دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود.

وی در زمینه دیگر فعالیت های خود بیان داشت:از سال ۸۸ با بازی توی جشنواره دانش آموزی در کنار استاد علی عوض پور تئاتر و شروع کردم که همون سال مقام دوم استانی و تونستیم کسب کنیم و بعد با بازی کردن تو جشنواره های دانش آموزی و و تعزیه و نمایش های مذهبی توی بسیج هنرمندان کار و ادامه دادم.

کریمدادی یادآور شد: نمایش های آهو بر مدار آتش، نمایش آنسوی مرز خیال، از دیگر کاهایی است که انجام دادم و نویسندگی و کارگردانی رو با نمایش پرواز عاطفه ها شروع کردم و بعد نمایشنامه های من یک نویسنده ام و مهدوسما رو نوشتم که انشالله در آینده قطعا کار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:  شرکت در جشنواره ملی خلیج فارس با نمایشنامه‌ ی من یک دراگاهی ام که نوشته خودم بود یک ساله مسئول کانون تئاتر بسیج هنرمندان هستم که توی این یک سال تونستیم جشنواره مونولوگ حاجی آباد رو با هم کاری اداره ارشاد و جناب آقای قاسم زاده و انجمن نمایش راه اندازی کنیم و به صورت ملی برگزار کنیم.

مسئول کانون هنرمندان بسیج شهرستان افزود:تلاشم بر این است که  هر سال در دو جشنواره استانی و کشوری میزبان هنرمندان بزرگی در رشته تئاتر و شاخه مونولوگ باشیم و از دیگر نمایش هایی که توی یک ساله اخیر با حمایت بسیج تونستیم به روی صحنه ببریم میشه به نمایش های نامه ای برای لیلا ؛باز سازی واقعه غدیر و ناله های افلاک اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70403

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.