رئيس و اعضای ستاد تسهيلات‌نوروزی با اهداء‌شاخه‌ گل و بسته‌های فرهنگی از مسافران و گردشگران‌ نوروزی استقبال كردند. ...

به گزارش پیارم حاجی‌آباد، عصر امروز به میمنت ایام‌نوروز، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای‌اسلامی‌شهر و اعضای ستاد تسهیلات‌ نوروزی از مسافران و گردشگران نوروزی با اهداء شاخه گل در پارک مسافر استقبال کردند.

حمید جهانگیری در آئین‌ استقبال از مسافران‌نوروزی در حاجی‌آباد اظهار‌ داشت: با توجه به این‌که شهرستان حاجی‌آباد در حاشیه جاده‌ ترانزیتی قرار گرفته است و این مسیر دروازه‌ ورودی استان به شمار می‌رود برخود لازم دانستیم که در جمع مسافران‌ نوروزی حضور پیدا کنیم و ضمن تبریک عید‌ نوروز، بسته‌های‌ فرهنگی و شاخه گلی را به پاس حضور سبزشان در این شهرستان به آنان هدیه کنیم.

وی اذعان داشت: این شهرستان برخوردار از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های‌ بالقوه‌ در حوزه‌ کشاورزی، نخیلات، سنگ معدن و غیره است و فضاهای طبیعی و گردشگری زیادی در اطراف این شهر وجود دارد و از پرجاذبه‌ترین این فضاها می‌توان به آبشار تزرج، طبیعت زیبای‌ بخوان، چشمه‌ سبزپوشان و غیره نام برد.

رئیس ستاد تسهیلات‌ نوروزی یادآور شد: بروشورها و نقشه‌هایی در پایگاه‌های‌ هلال‌احمر از سوی شهرداری و شورای‌ اسلامی‌شهر جهت تسهیل در شناسایی و مسیر فضاهای گردشگری تهیه شده است و مسافرین نوروزی می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه و این بروشورها را دریافت کنند.

فرماندار حاجی‌آباد ضمن دعوت از کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در این منطقه را دارند یادآور شد: این شهرستان دارای آب و هوایی بسیار مناسب و ظرفیت‌های بی‌شماری به نسبت سایر مناطق استان برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، خرمای‌ پیارم این منطقه شهرت‌ جهانی دارد، شهرستان‌ حاجی‌آباد دارای ذخائر غنی و قطب‌ معادن استان‌ هرمزگان به شمار می‌رود و با سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌توان محرومیت را از چهره این مردم زدود.  

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67652

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.