امام جمعه حاجی آباد، با اشاره به مسائل روز منطقه عنوان کرد: سازش با جهان خواران خیانت به نظام جمهوری اسلامی است. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه  ضمن تسلیت پیشاپیش شهادت حضرت(ع) و رحت جانگداز امام راحل(ره) اظهار کرد: امیرامومنین نمونه تقوا عبادت و بندگی خدا بود و زهد مولا علی برگرفته از عبودیت است و قوت و بازوی علی (ع) از نجوا و اتصال به خداوند متعال است قوت و بازوی علی (ع) از قوت ایمان و تعبدش به خداوند است.

حجت الاسلام مختاری افزود: امام راحل (ره) شخصیتی استکبار ستیز بود و در برابر دشمن خوفی به دل راه نمی داد، ایشان حامی تمام مظلومان جهان بود.

وی بیان داشت: خط تعبد،بندگی، خط اتصال به قدرت لایزالی الهی  امام راحل(ع)که امروز نظام ما در پیش گرفته از سیره امیرالمومنین است .

امام جمعه حاجی آباد، با اشاره به مسائل روز منطقه عنوان کرد: سازش با جهان خواران خیانت به نظام جمهوری اسلامی است.

مختاری تصریح کرد: امام راحل(ره) با تمام وجود به مردم و جوانان باور و اعتماد داشتند و مسئولین ما نیز باید شعار ما می توانیم امام راحل را زنده نگاه دارند، امروز هم مقام معظم رهبری همان مسیر امام راحل را طی و ارائه می دهد.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد با اشاره به حادثه مدرسه تهران افزود: قوه قضائیه باید با جدیت با این حادثه اتفاق خواهد افتاد، تنها چیزی که می تواند هر انسانی را کنترل کند دین و انسانیت است، در آمریکا که در ثانیه آمار تجاوز را ببینید، تنها عاملی که می تواند جوان ما را نجات بدهد دین اسلام است .

حجت الاسلام مختاری خطاب به مسئولین استان افزود: مسئولین باید در خصوص کنترل بازار و کنترل قاچاق تلاش کنند تا نتیجه اش را مردم ببینند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68079

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.