به گزارش پیارم خبر حاجی آباد، دومین روز از هفته دفاع مقدس فروشگاه انلاین پیارم جهت فروش محصولات کشاورزی اورگانیک بومی و صنایع دستی، خرما شهرستان با هدف حذف واسطه ودلالان در حاجی آباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید. سردار سالاری فرمانده سپاه استان هرمزگان در مراسم افتتاح ...

به گزارش پیارم خبر حاجی آباد، دومین روز از هفته دفاع مقدس فروشگاه انلاین پیارم جهت فروش محصولات کشاورزی اورگانیک بومی و صنایع دستی، خرما شهرستان با هدف حذف واسطه ودلالان در حاجی آباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

سردار سالاری فرمانده سپاه استان هرمزگان در مراسم افتتاح فروشگاه اینترنتی انلاین پیارم گفت؛این فروشگاه جهت فروش محصولات اقتصاد مقاومتی با هدف حذف واسطه ها و دلالان از بازار ایجاد شده اند.

سردار اباذر سالاری افزود:باتوجه به اینکه شهرستان حاجی آباد قطب محصولات کشاورزی استان می باشد و با توجه به شرایط اقتصادی کشور ایجاد این فروشگاهها در تنظیم بازار نقش به سزایی دارد که هم به نفع کشاورز است که محصول خود را بدون واسطه با قیمت واقعی به فروش می رساند و هم به نفع مصرف کننده که با مناسبترین قیمت اجناس مورد نیاز خود را تامین می کند.

وی بیان داشت؛ در این فروشگاه  کشاورزان و تولید کنندگان محصولات خود را با قیمت مصوب تعاونی روستایی و خانه کشاورز طبق نرخ نامه تعین شده به فروش می رسانند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان درپایان یاداورشد:در این روز ها که بازار ملتهب است و برخی خانواده ها در تامین کالاهای ضروری خود دچار مشکل هستند وظیفه ستاد اقتصاد مقاومتی سپاه کمک به رفع حل مشکلات مردم می باشد و این وسط هم دلالان عامل افزایش قیمت اجناس ضروری مردم هستند و سپاه با ایجاد این فروشگاهها در شهرستان ها، مراکز استان و دیگر نقاط کشور کمک شایانی به تولید کنندگان و مصرف کنندگان نموده است.

لازم به ذکر است فروشگاه پیارم شاپ با ادرس اینترنتی (www.piyaromshop.com )از هفته آینده به طور رسمی آغاز به کار می کند و کشاورزان جهت فروش محصولات خود می توانند با مدیریت این سایت تماس بگیرند و سفارشات خود را ثبت نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72239

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.