فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی گفت:حماسه پرشور ۹ دی در ادامه اهداف الهی حضرت امام (ره) و جهشی بزرگ درحرکت تکاملی انقلاب است که آن را می توان انقلابی دیگر دانست.  به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، سدیدپناه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی  در گفتگو خبرنگارنافذآنلاین گفت:  استکبار جهانی و ...

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی گفت:حماسه پرشور ۹ دی در ادامه اهداف الهی حضرت امام (ره) و جهشی بزرگ درحرکت تکاملی انقلاب است که آن را می توان انقلابی دیگر دانست.

images

 به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، سدیدپناه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی  در گفتگو خبرنگارنافذآنلاین گفت:  استکبار جهانی و فتنه‌گران پس از انتخابات سال ۸۸ با توهین به مقدسات قصد از بین بردن ارزش‌های دینی و اسلامی مردم را داشتند.

وی با بیان اینکه مردم ایران با هوشیاری و ولایتمداری در مقابل فتنه‌گران و حامیان آنها خوش درخشیدند،افزود: ۹ دی برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام بود.

سدیدپناه تصریح کرد:حماسه ۹ دی نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ایران است که به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کرد مردم همیشه پشتیبان انقلاب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی گفت:حماسه پرشور ۹ دی در ادامه اهداف الهی حضرت امام (ره) و جهشی بزرگ درحرکت تکاملی انقلاب است که آن را می توان انقلابی دیگر دانست.

 

وی افزود: آیندگان این حماسه را به عنوان زمان شناسی این نسل خواهند شناخت.

سدیدپناه مدیریت رهبری را عامل موثر در شکل گیری حماسه ۹ دی دانست و گفت: گذر از فتنه و تحقق بصیرت ملی در طول ۸ ماه جنگ تبلیغاتی فشرده دشمن ارمغان حضور با برکت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بود.

وی با بیان اینکه یکی از ملموس ترین بی بصیرتی ها در خواص و نخبگان جامعه در جریان اغتشاشات بعد از انتخابات سال ۸۸ رقم خورد، خاطر نشان کرد: جایی که برخی از خواص سر در گریبان نسخه های غربی خود فرو بردند و با سکوت شعله های نادانی و غبار فتنه را دو چندان نمودند  مردم با بصیرت جواب محکمی به سردمداران فتنه و اربابان غربی دادند و یکبار دیگر انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

 

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25003

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.