رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: توسعه فناوری‌های مجازی تأثیر ویژه و منحصربفردی بر شکل و نوع فعالیت‌های اجتماعی گذارده است. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهروز اکرمی صبح امروز در نشست جمعی از اعضای هیأت اجرایی انتخابات و فرمانداران و مدیران حوزه ارتباطات و فناوری استان هرمزگان اظهار کرد: توسعه ...
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: توسعه فناوری‌های مجازی تأثیر ویژه و منحصربفردی بر شکل و نوع فعالیت‌های اجتماعی گذارده است.

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهروز اکرمی صبح امروز در نشست جمعی از اعضای هیأت اجرایی انتخابات و فرمانداران و مدیران حوزه ارتباطات و فناوری استان هرمزگان اظهار کرد: توسعه فناوری‌های مجازی و رشد زیرساخت‌ها در این بخش موجب شده تا تأثیرات آن را در نوع و شکل فعالیت‌های اجتماعی نیز شاهد باشیم.

وی افزود: هماهنگی ساختاری میان اجزای مختلف دولتی در زمینه استفاده از تکنولوژی با رعایت ملاحظات مرتبط با آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که نباید از دید مدیران این عرصه و برنامه‌ریزان این بخش دور بماند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با بیان این که رشد تجهیزات و تکنولوژی‌های ارتباطی بر فرآیند برگزاری انتخابات نیز اثر گذاشته است، عنوان داشت: در کلیه فرآیندها با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی مناسب توانسته‌ایم روند انجام فعالیت‌ها را تسریع و تسهیل کنیم.

اکرمی از مسؤولان حوزه ارتباطات خواست تا با حساسیت ویژه‌ای نسبت به نظارت و کنترل بر بخش‌های الکترونیک مرتبط با موضوع انتخابات اقدام کرده و در عین حال به مشارکت حداکثری مردم نیز کمک کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور در سراسر استان هرمزگان و حاکمیت رای مردم به عنوان میراث اصلی جمهوری اسلامی باشیم.

وی در پایان بر ضرورت تعامل هیأت‌های اجرایی در بخش‌های مختلف با هیأت‌های نظارت نیز تأکید و خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی و نظارت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه هدف مشترکی دارند و آن صیانت از رای مردم و برگزاری انتخاباتی هماهنگ و پرشور است که بدون شک در سایه تعامل و همدلی به آن دست خواهیم یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61963

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.